19.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

הפריימריז זה “דיל אחד גדול ורקוב”

איוב קרא בכנס אחרון הלילה אמר לפעיליו הדרוזים בליכוד: “יש לי חשש כבד שנרקמו דילים ברשימת הליכוד לכנסת וזו מגיפה שיש לעוקרה מן הליכוד ויפה שעה אחת קודם”

 

 

 

איוב קרא, המתמודד בבחירות המקדימות בליכוד ערך בערב כנס אחרון של פעיליו בקרב הפעילים הדרוזים המובילים בליכוד ואמר שהוא חושש חשש רב מדילים שנרקמים בליכוד והם אלה שעלולים לפגוע ברשימה מובילה בתנועה.  בנאום שנשא איוב קרא באחד מאולמות האירועים בישובו, דלית אל-כרמל, ובנוכחותם של כ-200 פעילים אמר קרא שהוא מקווה שבבחירות הללו הדילים לא יהיו נחלת המפלגה משום שיש חשש כבד שאותם דיליםיביאו להרכבת רשימה שהיא כל כולה “דיל אחד גדול ורקוב” כדבריו.

 

איוב קרא ציין שחייבים לערוך שינוי בבחירות הבאות לרשימת הליכוד ולסיים את שיטת הבחירות המקדימות במתכונתה הנוכחית. “אני חש שהשיטה הנוכחית היא אינה ראויה שכן היא נרקמת במחשכים ובדילים חסרי אחריות של מספר פעילים מובילים שרוצים לרקום רשימה שכל כולה לטעמם ולטעמם בלבד. הבחירות המקדימות בליכוד הן בחירות דמוקרטיות ואל לנו לראות מראות כאלה נלוזים של דילים שנרקמים במחשכים.

 

אני כבר ראיתי לפניי בקשה להצטרף לדילים אבל מיד סירבתי. אני לא איש של דילים ולא של קומבינות פוליטיות, אני איש של דרך ושל יושרה. אם החששות שלי אכן ייצאו אל הפועל בבחירות הללו מצבנו בכי רע. שלא נתלונן על כך שזכינו ברשימה נטולת חזון. זו עלולה להיות רשימה של דילים חסרי מצפון.

 

אני מקווה שיהיה מי שיחסוך מאתנו את עוגמת הנפש של רשימה כזו ובחצות הלילה נראה רשימה שכל כולה אותנטית ולא מושתת על עיוורון חושים מתעתע”, אמר קרא לפעיליו הדרוזים בליכוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגן מזכ״ל מפלגת העם האירופי במפגש מצומצם עם חברי ׳גאווה בליכוד׳

אריק זיו ויזר

מה עשו חברי הליכוד ברמאללה ? האמת שמאחורי הביקור ברמאללה …

אלי חזן

מחיר בגידת המתנחלים

הפנים החדשות של הליכוד – חכ”ל שולי מועלם רפאלי

ליכודניק

כולנו חנה בן זקן

אריק זיו ויזר

ליכודניקים מול מאות מפגיני שמאל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן