32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

*הפסקת שיתוף הפעולה שתוכנן לסיור הסליחות עם ניר ברקת*

אנו חברי ׳הקבוצה הירושלמית׳ בליכוד רואים לנכון לעדכנך כי סיור הסליחות אשר תוכנן בשיתוף פעולה עם ניר ברקת מבוטל.

בשבועיים האחרונים נחשפנו לנורמות עבודה לקויות, עיכובים ומעל לכל פגיעה באמוננו וחוסר יושרה.

כקבוצה אשר שמה לעצמה דגש להוות קרקע לפיתוח ומימוש רעיונות לאומיים וחברתיים, נחרדנו לגלות את גודל ההונאה כאשר הודעות sms נשלחו מטעם ניר ברקת ללא תיאום וניסוח עימנו כפי שנקבע. לאחר מכן, לא הורשינו לקבל את נתוני המשתתפים באירוע ואף בשיחות טלפון שנעשו ע״י טלפנים מטעמו של ניר ברקת אל המוזמנים ובחלקם הניכר חברינו, לא הוזכר שמנו וברקת ייחס את האירוע כולו לעצמו.

מעולם לא חווינו פגיעה שכזו. כאשר תכננו סיור סליחות, חשבנו על האפשרות והזכות לאחד את כל שורות התנועה ולרתום את חברינו ונבחרינו לאירוע באווירה קסומה ופייסנית אך לא תיארנו לעצמינו שרעיון איכותי ומבורך שכזה, יכול להיגזל בצורה רדודה שכזו.

למרות שהוזהרנו מראש באשר לאמינותו ויושרתו, בחרנו להאמין לניר ברקת וצוותו והסכמנו לשיתוף הפעולה כאשר בכל השלבים המוקדמים סוכם כי כל משפט שיימסר, כל שלט וכל פסיק – יעברו אישור של שני הצדדים, אך כאמור לא כך היה וברקת וצוותו ניכסו לעצמם את האירוע כולו.

עצוב שכך פעלו ברקת וצוות יועציו אך אנחנו בטוחים כי כעת משמתברר המצב, חברינו לא יקחו חלק באירוע זה. אנו קוראים גם לכם, נבחרי הציבור, להיזהר ומקווים שלא תעברו חוויה דומה לזו שעברנו.

אין בכיסינו כסף רב אלא רצון עז להמשיך ולפעול למען תושבי ירושלים ברוח ערכי תנועתנו וברוח היושרה וההדר, כפי שניסח מורנו ורבינו זאב ז׳בוטינסקי.

אולי לא נזכה לסיור הסליחות אותו תכננו, סיור אשר נגזל מאיתנו, אך גם בחג הזה, כמו בכל חג, נצא ונחלק לחיילנו במחסומים שי לחג. וכאשר יגיע מועד יום הכיפורים, נתעלה ואולי גם נוכל לסלוח לברקת באם יתנצל, אך לא נוכל לתמוך בו בעתיד. אותנו, תושבי העיר הצעירים והוותיקים, החברים בסניף הליכוד בירושלים, ברקת הפסיד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צעירי הליכוד זוכרים את חללי אלטלנה

אלי חזן

צעירי הליכוד מברכים את שר החינוך לרגל "מאמץ אריאל"

אלי חזן

יוזמת זנבה בעיניים של איתן בכר

אריק זיו ויזר

הלביאים מתארגנים

אלי חזן

הרמליפקין בשירות החוץ של הליכוד

אריק זיו ויזר

קריאה לצעירי ליכוד להשתתף במשלחת-הסברה להונגריה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן