23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הפנים היפות והמורכבות של הליכוד

אמש בביתו של אמיר וייטמן בירושלים התקיים מפגש אידאולוגי עם ח"כ דוד ביטן בהשתתפות אלי חזן, אלעד מלכה, אייל צור, אוריאל כוכב ובנימין לשקאר. אין ספק ששם נראו הפנים היפות, הדעתניות והמורכבות של הליכוד 

 

אמיר ויטמן המוצב בעשירייה הרביעית של הליכוד לכנסת וממובילי הדיעה בתוך תנועת הליכוד הפך למסורת את אירוח החברים לדרך במהלך חג הפסח. הוא הזמין את ח"כ דוד ביטן לאחר שבין השניים עלתה מחלוקת לגבי דרך התנהלות שוק הביצים במדינת ישראל. אל רב השיח הצטרפו בנימין לשקאר יו"ר קבוצת עולי צרפת בליכוד, אלעד מלכה חבר מועצת העי ירושלים מטעם סיעת התעוררות, אייל צור וחוג הראל בליכוד ואוריאל כוכב ופורום דרור בליכוד. 

עוד לפני תחילת הערב הסביר מנהל אגף ההסברה אלי חזן למשתתפים את התובנות שיש לו ושקשורות למשחק בין בני סכנין למכבי תל אביב וההקשרים הפוליטיים הנסתרים של אחמד טיבי כנגד מדינת ישראל. ויטמן הסביר לנוכחים את מהותה של התפיסה הליברלית ואף חזר לפילוסוף ריקרדו. 

כזכור, ויטמן וחבריו לדרך הליברלים בליכוד מובילים תפיסת עולם מוצקה של פתיחת השוק לתחרות ללא שום פשרות. ביטן שהוא גם יו"ר ועדת הכנסת בא להסביר מדוע במקרה הזה השוק לא נפתח לתחרות מלאה : "ישנם מגדלי ביצים וחקלאים בצפון שממלאים ייעוד לאומי וחשוב לשמור עליהם. גם אם אם היינו פותחים את השוק לתחרות הרי שהמחיר לא היה יורד בצורה משמעותית והוא היה מוביל להשתלטות של טייקונים" אמר ביטן וקומם עליו את המשתתפים. מכאן ואילך התפתח דיון אידיאולוגי רווי יצרים אך עמוק ונוקב שמשקף את המורכבות החיובית של תנועת הליכוד. 

אין ספק שאם ביטן יהיה יו"ר הקואליציה הרי שנקבל אדם מאוד חשוב לתפקיד החשוב בצורה לוגית ומכבד את יריביו. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סניף כפר סבא אירח בגדול את ח"כ אקוניס,ח"כ פיניאן וסגנית השר גמליאל

אריק זיו ויזר

הסרת מגני דוד בעכו

אריק זיו ויזר

בוגי רומז: אולי ההקפאה תסתיים בתוך פחות מעשרה חדשים/מאת יעקב מאור

אריק זיו ויזר

אדלשטיין, בלעדי לליכודניק: "העדר פסקת ההתגברות מזיק למדינה"

מתוך מגזין החגים של ליכודניק

מגזין ליכודניק יוצא לקראת ראש השנה בגליון חגיגי.

אריק זיו ויזר

אובמה – לא כל "כוכב נולד" מחזיק על הבמה מעמד ! /מאת:מוטי גלעדי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן