11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

הפחד הקמאי של ציפי לבני מיאיר לפיד

החרדים הם הקורבנות של המלחמה בין לבני ללפיד – דיעה.

מחול השדים המתנהל בשבועות האחרונים כנגד החרדים, הינו מתוזמן ומנוהל על ידי טובי המוחות מעולם האסטרטגיה והתקשורת. הכל ערוך ומוכן לקראת הקמת מפלגה חדשה (תקומה למפלגת שינוי-מישהו  זוכר?!) שעל דגלה יתנוסס – שנאה; שנאת  האחר, המיעוט-חרדים.

 המועמדים  הפוטנציאלים כבר החלו את המירוץ. ראינו תסמינים לכך בטורו האחרון של יאיר לפיד ב-7 ימים. לפיד כתב בלוליאנות על היותו חבר של  חרדים מחד, ועל היותם חיים על חשבונו מאידך.

כמוהו, גם ראש עיריית תל אביב מר רון חולדאי, שעד עתה נראה היה כי ניחן בסובלנות וברצון לגשר על פערי החברה בישראל ולפתע הפך את עורו ב-180 מעלות ותקף בנאום בוטה את המגזר החרדי, כשהוא מקנח בקריאה ל"מרי אזרחי". לא פחות.

 
המתקפה טרם הסתיימה. להיפך, היא נראית רק בתחילתה. סופה מי ישורנו.

מרביתם של אזרחי ישראל אינם בקיאים בנתונים האמיתיים. את המידע  הם שואבים מגורמים אינטרסנטים שמציגים נתונים שקריים לפיהם ב – 30 השנים האחרונות חלה ירידה של 200% בכוח העבודה במדינת ישראל. כמובן שמי שהואשם בכך הם החרדים על אף שהנתון האמיתי הוא כי ב-5 השנים האחרונות ישנה עלייה של 15% בעובדים מהמגזר החרדי, העוסקים בשלל מקצועות חופשיים במשק הישראלי. בנוסף, ישנם כ-5000 סטודנטים חרדים בקריות האקדמיה השונות בארץ- הגדולה שבהם היא קרית אונו.

 

ונקנח בנתון הבא: ישנם כ-1000 חרדים המשרתים בצה"ל ביחידות שונות כמו חיל המודיעין, חיל האוויר, חיל הים. גם בענף האזרחי ישנה התנדבות חרדית ניכרת בעמותות שונות כמו : 'יד שרה' ואחרים. ברור כי נתונים אלו הם רק סימפטום למהפכה שמתחוללת בשנים האחרונות במגזר החרדי לפיה מי שאין תורתו אומנותו-ירכוש השכלה אקדמאית ויתרום בכך לשגשוגה הכלכלי של המדינה, או לכל הפחות יתרום את חלקו לחברה

הישראלית בסיוע לארגונים וולנטרים. ברם, את הנתונים הללו מסתירים מהאזרח הקטן באדיקות. במקומם מזינים אותו בנתונים מופרכים. בכך יוצרים הם אווירה של פחד מאבטלה מגזרית\סיטונאית-שעתידה בעוד שנים אחדות להוביל כביכול לריסוק הכלכלה בישראל.

במקום ליצור אווירה של אחדות בין המגזרים שתעודד את החרדים (הרבים) שאינם תחת ההגדרה "תורתו אומנותו", לצאת ולהצטרף למעגל העבודה ולתרום מחכמתם התלמודית לכלכלה הישראלית, הם יוצרים אווירה של ריחוק ומלבים שנאה יוקדת בחברה הישראלית.

למי זה תורם? לאף אחד.

אולי זה דווקא כן תורם למישהו או למישהי, לציפי לבני. הגב' לבני מדרדרת זה מכבר את מפלגתה, מכזאת השואפת לייצג את עמדת המרכז בחברה ישראלית , לכזאת המייצגת עמדות חשוכות שתכליתן ליבוי שנאה ואיבה בחברה הישראלית, עמדתה של תנועת שינוי ז"ל.

האם קדימה בראשות לבני הפכה לשינוי החדשה? כנראה שכן! שרון בטח מתהפך במיטתו.

ואולי בכלל לבני לחוצה מהתוכנית 'הסודית' של יאיר לפיד ושות' להקים מפלגה חדשה.

 

ייתכן.
מה שנותרה היא התקווה שלפיד השנאה לא יאיר ולא יעיר את מורשת הפילוג והאיבה ששקועה בתרדמת מאז העילמותה של 'שינוי' מהמפה הפוליטית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרשה אקטואלית: ויחי – השר כץ סלל את הכביש לפילוג – מאת זאב פז

אריק זיו ויזר

מי נהנה מנתניהו ומי לא

אריק זיו ויזר

תגיד לי מה אתה ואומר לך מי אתה

אריק זיו ויזר

לא התחיל באבו סנאן

אלי חזן

אנו לא שוכחים : בית לא עוזבים ?

אלי חזן

למי ניתנה הנבואה ?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן