26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
ד"ר יצחק בן גד

הפגנות מעכבות שחרור גלעד שליט

ד”ר בן גד עם שלל הצעות כיצד יש למען שחרור שליט

אנשי החמאס, כשמם כן הם, אנשי חמאס.  אנשים רעים וחטאים, אויבי העם הפלשתינאי, אויבי השלום ואויבי אללה.  עם הפנטים אלה אין טעם לנהל מו”מ.  הדרך היחידה שהם מבינים שפת הכוח.  צריך להכות ולהכות בהם עד שירגישו את ידה הארוכה של ישראל.

 

ההפגנות והצעדות למיניהם של אנשים טובים למען שחרורו של שליט מגבירים את הפנטיות של החמאס.  אנשי החמאס מפרשים את המחזה ההומניטרי של אלפי הצועדים למען שחרור שליט כחולשה ישראלית ולכן הם יגבירו עוד יותר את דרישותיהם וסחטנותם.

 

מה כן יש לעשות?  צריך להודיע מייד לראשי החמאס שהם מבוקשים כל זמן שגלעד שליט בשבי.  צריך שהם יבינו שלא רק הם אלא גם בני משפחותיהם, מפקדותיהם, בתיהם ומטלטליהם בסכנה.  הם חייבים להרגיש מאוימים כי רק ככה הם יתרככו ויסכימו לעשות עסקה.

 

הדבר השני שיש לעשות הוא להפסיק מייד את כל ההטבות של אנשי החמאס בבתי הכלא שלנו.  לא רדיו ולא טלביזיה ולא עתונים וספרים ולא בקורי משפחות ובוודאי לא לימודים אקדמיים.  שהיחס אליהם יהיה כמו היחס לאסירים של הטליבן בגואנטנמו.  ברגע שבני המשפחות של האסירים בכלא שלנו יקימו זעקה תהיה עסקה.

 

ועוד דבר צריך להזהיר את החמאס אם לאחר ביצוע העסקה תהיה עוד חטיפה כל אלה מאנשיהם שישוחררו יוחזרו מייד לכלא.  זה יהיה גורם מאוד מרתיע שיאלץ את החמאס לחשוב פעמיים אם לבצע עוד חטיפה.

 

אצלנו מדברים יותר מדי אך עושים פחות.  הגיע הזמן לעשות ולא לדבר. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הגיע הזמן לדבר ערבית לעולם הערבי

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה ראוי לברכות

אריק זיו ויזר

ליברמן אומר דברים נכונים והגיוניים

אריק זיו ויזר

בערבית קוראים לזה “שרף” (בעברית “כבוד”)

אריק זיו ויזר

אובמה: ממשיך הטעויות של קודמיו

אריק זיו ויזר

למה ירושלים בירתנו?

דילוג לתוכן