18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

העיסקה להצלת שליט או – העיסקה להצלת לבני/מאת: שוש הלוי

לא ברור מה יתרחש קודם: העיסקה להצלת גלעד שליט או – העיסקה להצלת שלטון היחיד המתפורר, של לבני. דבר אחד ברור, אסור להשהות את ביצוע העיסקה לשחרור גלעד שליט, לאור נסיונות העבר המרים. ראו – פרשת הנווט השבוי רון ארד, שגם 17 שנה לאחר נפילתו בשבי, אין לנו מושג ירוק, היכן הוא ומה עלה בגורלו, כמו גם – סיומה העגום של פרשת החטופים: רגב וגולדוואסר, שהוחזרו אלינו בארונות. באשר לעיסקה השניה, אותה מנסה ביבי לבצע; כך או כך היא תסתיים בפירוק קדימה, (וזה כשלעצמו – תוצאה חיובית ביותר), שכן – אם לבני תסכים להצטרף תמורת הנדוניה של – שני שרים בכירים בקבינט: היא ומופז, הרי שבמוקדם או במאוחר, יושבי ה”ספסלים האחוריים” במפלגה ההזוייה הזו, קרי – הח”כים הזוטרים, ירגישו מוזנחים ומופקרים לגורלם, והמרי- בוא יבוא. ואנחנו כבר שומעים את הקולות של דליה איציק ודומיה, כמותם ינהגו עשרות הפעילים, שלא ייהנו כלל ממנעמי השלטון, דבר שאינם מורגלים בו, בהיותם פעילים של מפלגה שעד היום היתה רק -מפלגת שלטון, והתוצאה תהיה בהתאם.

אם לעומת זאת, תדחה יו”ר האופוזיציה, את הזמנתו של ביבי להצטרף, ירגיש הוא חופשי, לצרף אליו את אותם “פליטים”, איתם כבר נידבר וניהל מו”מ להצטרפות, מלכתחילה.

כך או כך – קדימה תפורק, וטוב שכך, משום שהמפלגה הזו אשר נוצרה מתוך עיי החורבות של מפלגתנו – אנו, הליכוד, בידי מחריבו של חבל ארץ שלם, אריאל שרון, מייסדה ומולידה, אין בין חבריה – בינם לבין עצמם ולא כלום. זוהי מפלגה של פליטי מפלגות, שהמשותף לכולם הוא – העובדה שלא מצאו את מקומם במפלגת האם שלהם, ולא מסיבות אידיאולוגיות גרידא. שיאמר לי מישהו – מה המשותף בין עתניאל שנלר וישראל חסון הימניים ובין חיים רמון ודליה איציק השמאלניים?! ואגב, אם באידיאולוגיה עסקינן, הרי שמצעה האידיאולוגי של קדימה, מעולם לא הוצג בפני הציבור, גם לא במערכת הבחירות האחרונה, ועד היום אין איש יודע בוודאות מהו, זולת ההשערה שהוא נוטה שמאלה באופן קיצוני למדי.

שלא תהיינה אי-הבנות; ישנם אנשים מוכשרים וראויים בקדימה, אפילו יותר מלבני, אנשים כמו: גדעון עזרא, רונית תירוש, אבי דיכטר, זאב בויים, ועוד כאלה ששמם פרח מזכרוני, מן הסתם.

אפרופו – לכל מי שמציע את לבני כשרת חוץ, די אם אזכיר את החלטה – 1701 האומללה אותה קיבלה היא בשלהי מלחמת לבנון השנייה, ואשר שמה לאל את הסיכוי להחזיר את החטופים רגב וגולדוואסר בחיים.

אבל – את גלעד שליט חייבים להחזיר היום, אחרת – אולי כבר לא יהיה את מי להחזיר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הגיע רגע האמת !

אריק זיו ויזר

שיר אל-על / זאב ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר

“כי בתחבולות תעשה לך מלחמה”

אריק זיו ויזר

המעט הזה לא ישביע את הארי

אריק זיו ויזר

“הכושי עשה את שלו – הכושי יכול ללכת!”

אריק זיו ויזר

“כוחותינו ירו – על כוחותינו!”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן