26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

העולם הערבי מתעניין בבחירות בליכוד

עיתונאים ערביים ממדינות שאין עמן קשר דיפלומטי התקשרו לאיוב קרא והתעניינו בנעשה בבחירות הפנימיות בליכוד ובבחירות הכלליות

 

 

 

עיתונאים ערבים ממשיכים להתעניין בבחירות הפנימיות במפלגת “הליכוד” ובבחירות הכלליות שתתקיימנה בחודש מרס 2015. שלושה עיתונאים זרים ממדינות לוב, ערב הסעודית וסוריה, שוחחו היום בטלפון שעה ארוכה עם איוב קרא, המועמד בבחירות הקרובות בליכוד למקום בכנסת ה-20 והפתיעו אותו בשאלות אודות מערכת הבחירות המתקיימת בימים הללו בישראל.

 

איוב קרא נשאל על ידי הכתב הסורי שמסקר את הנעשה בישראל בעיתון המרכזי של השלטון הסורי, האם מפלגת הליכוד חוששת לאבד את השלטון בבחירות שתתקיימנה בחודש מרס הקרוב? קרא השיב לעיתונאי הסורי : ” אין כל דאגה שהליכוד יאבד את השלטון שלו בממשלת ישראל היות שהתמיכה בו בקרב העם רבה מאוד. אין היום שום פוליטיקאי בישראל שעולה על בנימין נתניהו במידותיו הערכיות. בנימין נתניהו כראש הליכוד הוא המועמד היחיד לראשות הממשלה משום שאחריו משתרכים מאחור בוז’י הרצוג ומשה כחלון”.

 

עתונאי אחר מעיתון מרכזי בערב הסעודית שאל את קרא, האם יש סיכוי שממשלת ישראל הבאה תביא שלום איזורי? קרא השיב: ” אני מאמין גדול בשלום איזורי ובעיקר,שלום שהוא נותן תקווה לעמי האיזור המסוכסך במזרח התיכון. איני מאמין בשלום תמורת שטחים. שלום תמורת שטחים זו אסטרטגיה של פחדנים וכאלה שאין להם עמוד שדרה. הסכמי השלום עד כה עם הפלשתינים ובהם הסכם אוסלו הוכיחו שאין מקום להחזרת שטחים לפלשתינים. כל שטח שהושב לידם הפך לערי טרור שמהן נורות רקטות אל ערי ישראל. אני מצדד בשלום אמת שמושתת עם שלום בין עמים ובין דתות”.

 

לשאלה של הכתב הלובי,האם ישראל חפצה בשלום עם לוב,השיב קרא: “אין שום סיבה שלא יהיו יחסים בין לוב למדינת ישראל. אין לנו שטח שיש עליו סכסוך טרטוריאלי ואין לנו סכסוך דמים כולשהו. השליט הקודם של לוב,מועמר קדאפי,עמד לחתום על הסכם שלום עם מדינת ישראל אך הוכרע ומת לפני שזה קרם עור וגידים. אם קברניטי לוב ירצו בשלום אמת אז אהלן וסהלן”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תוצאות הבחירות המקדימות במחוזות פריימריז 2022

מערכת ליכודניק

הצוק(ית) של הליכוד באירוע חנוכה

עינר אביב

מטות ערים : שרי הליכוד יורדים בדירוג

אלי חזן

הבג”צ של הליכוד.

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בדלית אל-כרמל לרגל חג יתרו של הדרוזים

אלי חזן

ח”כ מכהנים לא יוכלו להתמודד המשבצת מיעוטים.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן