30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

העוגן שלי – שרית ואריה

בין רמלה לעמונה, דולגין סגר את הפה של דני כ"ץ, הרצוג ולפיד חוזרים בתשובה, ביטן יו"ר הקואליציה,  המתנחלים חוזרים לגטו

מתנחלים לעצמם

על מנת להפוך לקונצנזוס בעם היה על המתנחלים להכשיר את הלבבות לכך. בשנים האחרונות נראה כי לעיתים הם יכולים לרשום לעצמם הצלחה. אך כמו בצעד תימני : חלק ניכר מהמתנחלים עושים צעד קדימה ושניים אחורה.

השבוע ראינו כיצד אירוע של תמיכה בחייל בכיכר רבין התרסק. ממש כך. אומנם מארגני ההפגנה ניסו ליצור מצג שווא כאילו היו המונים אך בפועל היו שם כמה אלפים בודדים. לעניות דעתי, הסיפור האמיתי הוא שהחייל מרמלה פשוט לא מעניין את המתנחלים. האליטה המתנחלת מאז ותמיד התרכזה בגטו שלה מעניין מה היה קורה אם החייל היה יוצא מרכז הרב.

בפועל מה שקרה הוא ששרון גל נכשל בהובלה של המאבק של החייל היורה מרמלה. הדבר החמור ביותר הוא ששרון גל הצליח להפוך את המאבק של החייל ממאבק של כולנו למאבק של קבוצות קטנות והזויות כמו ארגון "להבה" ולה פימיליה. אין ספק כי אם היה שרון גל הגון עם המשפחה היה צריך להתפטר עוד באותו הלילה . יכול להיות  ששרון גל כשרוני בתור מגיש בתור ניהול משברים פשוט כשלון מהד הד.


דולגין סגר את הפה של דני כ"ץ 

דני כ"ץ שמוכר כמי שמלכלך על חברים בתנועה ומוציא דיבתם נתקל באגוז קשה וותיק בשם משה דולגין. דני הוציא את דיבתו ודולגין העמיד אותו במקום על הוצאת לשון הרע. היה נראה שדולגין יזכה בבית המשפט והסיכום היה שדני כץ יעביר את תשלום הפיצויים לאחד מגופים הקשורים לליכוד. המרוויח הוא מכון ז'בוטינסקי.


חוזרים לציונות ? 

בתקופה האחרונה אנו עדים למתקפה ציונית מאנשי שמאל מובהקים – מהרצוג ועד לפיד. הרצוג הביא לשיא כאשר הוא מתכחש לערבים, ולפיד מביא לשיא את ההתרפסות לחרדים. מה שמתברר הוא שהשניים פשוט ירדו מהפסים. הרי האם יש מי שמאמין שלפיד הפך להיות תומך בחרדים אחרי שכל כניסתו לפוליטיקה היא שינאת חרדים ? מי זוכר שבהעברת חוק גיוס החרדים עמד לפיד על כך שהתגובה תהייה פלילית למי שמסרב. עכשיו הוא בעד משתמטים?
הרצוג היה מי שרץ לאבו מאזן ועכשיו הוא מילל שרואים בהם אוהבי ערבים.
מעניין כיצד לפיד מעלים את חבריו לסיעה מהשמאל הקיצוני כמו שלח ופרי, והרצוג מעלים את שפיר ובהלול.


יו"ר הקואליציה. 

נתניהו סימן את דוד ביטן כמי שהוא רוצה אותו בתפקיד להחליף את הנגבי. דוד ביטן שמבין כי ניהול קואליציה צרה מצריך מנופי לחץ על חברי הסיעה דורש בנוסף שישאירו לו את וועדת הכנסת. פה כבר נראה כי בתוך סיעת הליכוד יש התנגדות : חברי הכנסת מיקי זוהר ויואב קיש, שראו את עצמם כמי שצריכים להיות בתפקיד יו"ר הקואליציה, אינם מסכימים לוותר על ראשות הוועדה.
נתניהו העביר את הביצוע לדוד ביטן ונראה כיצד הוא יצליח לפתור את הפלונטר אין ספק בכל התהליך האחרון דוד ביטן קנה את אמונו של נתניהו.


נגד הזרם

מוטי אוחנה, אחד הפעילים הססגוניים ברשת, פשוט עומד על דעתו והולך עם האמת שלו. אם כאשר בצוק איתן הרשת הלכה על הראש של נתניהו הוא הלך ונלחם למען נתניהו. אם כאשר היה מאבק על שמרכז הליכוד יבחר את הנציגים לכנסת מוטי נקט עמדה בעד המרכז ועמד מול נתניהו, מה שהפך אותו לאישיות לא רצויה בתקופה ההיא. מוטי היה חלק ממאבק נגד פייגלין ומוטי היה בתקופה האחרונה מי שעמד מול תוקפי בוגי, והוא היה מי שחשף את התמונה של בוגי עם הכוונת על פניו.
זה היה המפנה בשימינג על בוגי. 
אין ספק כי מוטי מייצג את איש הליכוד המרכזי שלא ספוג משיחיות ולא קיצוניות. מוטי הוא ליכודניק בנשמה, שמרגיז בדעותיו רבים.


שרית ואריה

 

דווקא עכשיו ערב פסח אני מעלה את המאבק של הזוג היפה הזה.
אריה ביטון חלה במחלה ארורה של טרשת נפוצה. את המלחמה שלו מנווטת בת הזוג שלו, באומץ ואהבה ללא קץ. לפני מספר חודשים אסף אותי תומר שמש ואמר לי בוא לפגישה חשובה שם נתקלתי בשרית שסיפרה לי את הסיפור של אריה ושלה. ראיתי אישה נחושה למען הבן זוג שלה שחלה. אני שעוקב אחרי הפעילות שלה כאשר היא מנהלת מאבק לא קל ובמקביל מנהלת עסק היא פשוט ענקית.
צריך להבין : זאת מחלה שאין ממנה מוצא כרגע, עכשיו המאבק למקסימום איכות חיים ובתקווה שתמצא  התרופה לטרשת נפוצה .
בינתיים יש ניסוי בהדסה שיכול להיות פריצת דרך בנושא. אריה רוצה להיות חלק מהניסוי עם הרבה תקוות שרית מנהלת את המאבק ועומדת בראש לגיוס כספים למחקר.

המאבק נקרא "העוגן שלי"

"העוגן שלי" הוא סיפור של תקווה. סיפור על גבר צעיר שבגיל 36, בשיא חייו, רגע אחרי הולדת בנו הקטן אובחן כחולה בטרשת נפוצה. תוך חמש שנים מצבו הגופני התדרדר כל כך עד שהיום הוא מרותק לכיסא גלגלים. קוראים לי אריה, והעוגן שלי הוא הסיפור שלי.
טרשת נפוצה היא מחלה אוטואימונית המוגדרת כגורם הנכות הנוירולוגית הגדול ביותר בקרב צעירים. בימים אלו החל בבית החולים הדסה בירושלים ניסוי פורץ דרך ברמה העולמית, בהובלת פרופסור דמטריוס קרוסיס, שמטרתו למצוא מרפא למחלה הקשה. לניסוי אושרו 48 חולים ועלות כל מטופל כ-50 אלף דולר.עד כה גוייסו 1.5 מיליון דולר, סכום המאפשר ל-30 חולים לזכות בטיפול. לשמחתי אני אחד מהם. מתוך מקום של תקווה ורצון לסייע לחולים הנוספים שממתינים להשתלב בניסוי, ולעוד רבים בעולם, החליטה אשתי האהובה, העוגן הפרטי שלי, לצאת בקמפיין לגיוס הכסף הדרוש להשלמת הניסוי.
אני פונה אליכם ומבקש לגייס גם אתכם למאמץ חשוב זה. כחלק ממסע זה אנו מוכרים צמידי עוגן אופנתיים ומגניבים, אבל זה לא מספיק!! אנו מבקשים מכם לתרום למטרה קדושה זו, כל תרומה תתקבל באהבה ובתודה. כל ההכנסות יועברו לקרן מחקרים לטרשת נפוצה.לכל אחד מאיתנו יש חלום. אני חולם להרים את ילדיי וללכת שלוב ידיים עם אשתי. בעזרתכם אולי נוכל להגשים לאלפי חולים חלומות קטנים שכאלה…
ניסוי זה עשוי לסייע למיליוני חולים בארץ ובעולם ולהקל עליהם באופן משמעותי. אני מזמין אתכם לעשות איתנו את הצעד הראשון במסע, ובטוח שביחד ננצח את הטרשת!
תודה על תשומת הלב ועזרתכם הנדיבה! 
בברכת בריאות טובה, 

לתרומה הכנסו לאתר העוגן שלי-מנצחים את הטרשת



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מה אמר אמסלם בדיוק ?

אריק זיו ויזר

האם בוגי שקרן

אריק זיו ויזר

המטוטלת של הנגבי

אריק זיו ויזר

כמה יעלה חוק ברוורמן לליכוד

אריק זיו ויזר

סטלין בחליפה של ארמני

מחזירים את הליכוד לליכודניקים – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן