30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הסניף היחידי בליכוד שפועל – כי יש מי שמפעילה אותו

בזמן שתנועת הליכוד דועכת לאיטה ושרוב הסניפים משותקים הרי שבמועצה אזורית מטה יהודה יו"ר הסניף צוקית אהרון דואגת לפעילות אינטנסיבית שוטפת 


מצבם של סניפי הליכוד בכי רע. זהו לא סוד חדש. מאז 2006, עת נכנס הליכוד למשבר כלכלי חמור אותו שרד הודות למדיניות של נתניהו וגדי אריאלי, הסניפים די משותקים. ישנן נקודות אור במקומות שונים בארץ אבל הרושם הכללי הוא שהכל עומד מלכת. גם התעצמות האינטרנט והרשתות החברתיות תרמה לקיפאון. יחד עם זאת, ראוי לשים לב לפעילות של צוקית אהרון במועצה אזורית מטה יהודה. 


צוקית ניצחה בבחירות למועצת הסניף והשתלטה עליו לחלוטין עת הדיחה את היו"ר המיתולוגי רמי שוקרי. חברי כנסת ושרים מגיעים אליה חדשות לבקרים ומתייעצים איתה על בסיס קבוע. זאת ועוד, צוקית היא ככל הנראה יו"ר הסניף היחידה בליכוד המפעילה אותו על בסיס קבוע. צוקית סייעה סיוע רב ליום שמעון בבחירות לראשות מעוצת מבשרת ציון ויורם נבחר. 

כך למשל, בשבועותה אחרונים התארחו בישובים שונים השייכים לסניף יו"ר ועדת הכנסת צחי הנגבי, סגן השר אופיר אקוניס, סגן השר דני דנון וסגן השר זאב אלקין. 

ב – 02 בדצמבר 2013, נר שישי של חנוכה, יארח הסניף בראשות אהרון את שר הבטחון בוגי יעלון בביתו של חבר המרכז החדש יניב שושני במושב בית זית. ח"כ הנגבי, ביקש לשוב לסניף וב – 22 בדצמבר 2013 הוא יתארח בביתו של חבר המרכז שמעון בן ברוך במושב כסלון. חשוב להדגיש : מדובר בחברי מרכז שלא תמכו בצוקית אבל היא מעוניינת לקרב אותם מתוך תפיסה של שיתופיות מקסימלית עבור המטרה.


צוקית מדגישה כי היא לא רוצה להיות בפרונט אלא שהיא מעדיפה את חבריה שם. "אני רוצה שהנבחרים שלנו יגיעו לישובים שונים ויעמדו על האתכרים ועל הבעיות עימן אנחנו מתמודדים. ישנה חשיבות רבה בחיבור של הנבחרים אל השטח הליכודי. ללא השטח האותנטי המפלגה לא תוכל להתקיים וכך לא נוכל לנצח בבחירות. לעיתים יש לי תחושה שנבחרינו מעט מנותקים ולא מעניקים תשומת לב ראויה לחברים והדבר גורם לנזק". 

יש לי תחושה שאת רוצה לעזור למקורבים שלך ? 

"אני כאן כדי לעזור לכולם. אני מעיין נציגה של הליכוד בפני הישובים במועצה האזורית הנתקלים באין ספור בעיות. אני אשמח לסייע לראש המועצה האזורית שלנו מר משה דדון אל מול נבחרי הליכוד הואיל ואני מצליחה ליצור קשר רציף איתם. אנחנו כאן עבור הציבור בראש ובראשונה". 

אך יחד עם זאת, צוקית גם משקיעה בפעילות אידיאולוגית ענפה. היא תחל את שנת 2014 בכנסת עת חברי סניף הליכוד מהמועצה האזורית מטה יהודה לסיור במוזיאון הרצל ולאחר מכן למפגש בכנסת עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. הקבוצה תקיים סיור בכנסת עצמה. 


ליכודניק ימשיך לעקוב. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קרטל המזון מאחורי מאבק הדיור

אריק זיו ויזר

מדברים מהשטח מארחים את שטייניץ

אריק זיו ויזר

ביבס לא צריך להיות משקיף הוא צריך להיות הפרויקטור

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד באשקלון למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

בלי סילבן אין שלום/מאת:חיותה בר און

אריק זיו ויזר

הספד על שולה סלונים ז"ל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן