22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

הסכמה הדדית בין המשלחת הישראלית והטורקים

לאחר יום דיונים ממשוך יצאה המשלחת הישראלית בסיפוק עם הסכמה הדדית עם המארחים הטורקים, שפוסלת כל גילויי אלימות ומתנגדת לטרור ולהקצנה הדתית

המשלחת הישראלית שבראשה עומד סגן השר איוב קרא ומשתתפים בה הרב אברהם יוסף שליט"א והרב אברהם שירמן ועוד רבנים ואנשי דת מכל העדות, ביקשו מהמארחים לפעול נגד משט נוסף שמתכנן הארגון הטורקי הקיצוני IHH , ושעשוי להוסיף במתיחות בין ישראל לטורקיה.
סגן השר קרא ביקש לשתף גורמים בינלאומיים נוספים במאמצים למלחמה בהקצנה הדתית והטרור, ונתן סקירה על פעילותו עם גורמים באירופה השותפים למאבק, בנוסף לכך שרצוי שבית דין דתי בינלאומי יוקם באחת ממדינות אירופה ויזכה לחופש פעולה, שכן המטרה של גוף כזה הוא לגשר על המחלוקות הדתיות ולפסוק בענייני דת , כך שלא כל אימאם יוכל להפיץ פסוקים המנוגדים לעקרונות הדתיים, מבלי שאיש יתן את הדעת על כך או יאשר את כשירותו של הפסוק.
סגן השר קרא אמר: " אנחנו במאמצים משותפים צריכים למצוא את הנוסחה לביטול הלגיטימיות של אנשים שמשתמשים בדת, לצרכים קיצוניים ומביאים אסון על העולם כולו, וכאשר יקום גוף עליון שיחייב את כולם לנהוג כדברי בורא עולם, רף ההקצנה הדתית יירד פלאים שהרי אלוקים ציווה עלינו את הדיבר אל תרצח, ולא תשא שם אלוקים לשווא, ובעצם מצוות אלה היטשטשו לאחר שאנשים מסויימים נשאו את שם אלוקים לשווא, והשתמשו בו כדי להפר את הדיבר החשוב ביותר אל תרצח, והפכו את העולם לשדה טבח בשם האלוקים".
ברגעים אלה מתקיימת מסיבת עיתונאים משותפת למשלחת הישראלית ולטורקים



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ישראל צרכנית מספר אחת של פיסטוק חלבי איראני

אריק זיו ויזר

אייל דותן: "ברכות לסגן השר קרא על גיוס בנו"

אלי חזן

לך בני… לך ותגן על אימא, על אחיך, על אזרחי מדינת ישראל

אלי חזן

עיתון מצרי חושף: מגעים לשחרור טראבין בחג הקורבן

אלי חזן

סגן השר קרא: "תם עידן השלטון הפטריארכאל​י"

מקום חמישי לאיוב קרא

אלי חזן
דילוג לתוכן