29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

הסיור הראשון של “משקפת” יצא לדרך: 18 אוטובוסים בחברון

הסיור הראשון של “משקפת” יצא לדרך: 18 אוטובוסים בחברון

מיזם  “משקפת – פקוייקט היכרות לאומי” שיצא השבוע לדרך,  חנך את הסיור הראשון שkuלו, סיור המוני ומושקע כראוי  לפרוייקט הדגל  של ההסברה ביהודה ושומרון.
למעלה מ- 900 אזרחים   סיירו בגוש עציון וחברון, התרשמו מהישובים ומהחקלאות, התרגשו מביקור במערת המכפלה ובאלון הבודד  ונפגשו עם אישים מרכזיים באזור.
18 אוטובוסים מכל רחבי הארץ, מהדרום, מהצפון ומהמרכז, צבועים בצבעי “משקפת”, פתחו את הבוקר בביקור עומק בליבה הפועם של מדינת ישראל.
בין המטיילים בלטו  עולים חדשים רבים, מרוסיה ומאתיופיה.
הסיורים נפתחו בו זמנית באזור והר חברון וגוש עציון, והסתיימו בעיר האבות חברון בביקורים מודרכים מרגשים בישוב היהודי  בשכונת אברהם אבינו ובהתכנסות חגיגית ברחבת מערת המכפלה.
בכפר עציון נפגשו חלק מהקבוצות להדרכה מקיפה על גוש עציון מאת  שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין, אשר הזכיר בין השאר את סיפורו המופלא של קיבוץ כפר עציון ואף דיבר מספר  דקות בשפה הרוסית, לטובת קבוצה של עולים חדשים מרוסיה שהגיעה מטבריה לסיור.
במהלך היום נהנו המסיירים מהדרכה בישובים ובאתרי המורשת ממדריכי בתי הספר שדה והמדרשות ביהודה ושומרון.
את ארוחת הצהריים סעדו המסיירים בכפר עציון, בסוסיא ובבית רומנו בחברון.
ב”משקפת” מספרים כי היה מרגש לראות את חברון מוצפת במבקרים, כשלרובם זו הפעם הראשונה בחברון ובמערת המכפלה בפרט ו”מעבר לקו הירוק” בכלל.
בסיום היום התכנסו תשע מאות המטיילים לסיכום ודברי ברכה בהשתתפות  ח”כ אורי אריאל וראש מועצת קרית ארבע מלאכי לוינגר.
“משקפת – פרוייקט היכרות לאומי”, מיזם  הסברה חדש של יהודה ושומרון, בקנה מידה חסר תקדים, יצא השבוע לדרך.
תחת השם “ארץ ישראל מחכה שנכיר”, מתכננים ב”משקפת”   להביא לסיורי עומק ביהודה ושומרון למעלה מחצי מיליון  אזרחים ישראלים  בתוך  חמש שנים.
קהל היעד של הפרויקט הינו הציבור הלא דתי והמסורתי, אזרחים אשר אינם מזוהים כימין אידיאולוגי או כשמאל מובהק.
במסגרת הסיורים ייחשפו המבקרים לנופים המרהיבים  של  יהודה ושומרון, יבקרו באתרי  המורשת וההיסטוריה היהודית, ויסיירו בערים, בישובים ובחקלאות הפורחת באזור, בדגש  על יקבי הבוטיק הרבים  וחוות  הגבינות המשובחות במקומות השונים.
ב”משקפת” אומרים כי הסיור  ההמוני השבוע  הוא הסנונית הראשונה, ומספרים כי קבוצות רבות כבר נרשמו ויצאו לטייל בשבועות הקרובים במרחבי ובישובי יהודה ושומרון.
 
 
 
 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף בצערו של צ’יקו כהן עקב מות אחותו

עינר אביב

מתקרבת לליכוד ואף מעבר לכך

עינר אביב

מגרון : האם עמדת השר איתן היא איתנה?

אלי חזן

שטייניץ שר המיסים

אריק זיו ויזר

ישראל שיאנית עולמית בהרחקת ילדים מבתיהם

אריק זיו ויזר

מחלפות הציונות החדשה של שומפלבי וגאון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן