19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

הסטריליות של ראש הממשלה /מאת אריק זיו

בתנועת הליכוד במשך שנים היה ניתן לדעת אם ראש הממשלה מגיע למצודת זאב. בדרך כלל בימי חמישי, היו מתפרסים אנשי האבטחה, סוגרים את המצודה מכל עבר ומנקים אבטחתית את השטח.
גם היום, החל מהצהריים תהפוך המצודה לאזור סטרילי. ראש הממשלה מҗٗ® לאחר מספר חודשים בהם היה עסוק ברומו של עולם חוזר ראש המדינה לפוליטיקה הקטנה של המפלגה. בשבועות האחרונים נפוצו “שמועות נדנדה” על מועד הוועידה. אולי בפברואר או אולי עוד שנתיים. בליבו של נתניהו גמלה החלטה : לפנות למרכז ולהכריז על וועידה בעוד שנתיים.
זהו מהלך קשה להעברה במרכז. שכן, הרוב נגד נתניהו. לפיכך, היום תחל ההתחברות לחברים. הדרך היא שימוש בנתניהו ברמה האישית. כן, זאת הדרך המוכרת מזה שנים.
כך מוזמנים חברי התנועה היום לפגישה עם נתניהו. לפגישה מן הסתם עם ראש הממשלה לא יגיעו כאלה שיש להם טענות.
פעיל ותיק אמר ש”יש בסביבת נתניהו יועצים המנתקים אותו מהחברים. בתקופת שרון התקיימו מפגשים פוליטיים מסודרים עם ראש הממשלה במצודה ובבית ראש הממשלה. לשם הוזמנו גם מתנגדים ששאלו שאלות קשות והמערכת מסביב שרון אומנם לא אהבה את המתלוננים אך נתנה להם במה”.
מקורב ללשכת נתניהו אמר לליכודניק כי “זה לא היועצים זאת החלטה של ביבי, הוא עסוק ואין לו זמן. ובכלל, להיפך. מה אתה חושב שיועץ פוליטי לא רוצה, זאת הבמה שלו? אם אנו משווים בין ארז חלפון ליועץ של נתניהו זהו שני עולמות”.
אך צריך לזכור ששרון שיתף פעולה בפוליטיקה הפנימית ואילו נתניהו אינו סופר את הפוליטיקה הפנימית.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

האלוף עוזי דיין: “אסור להפסיק את המצור על עזה”

אריק זיו ויזר

תגובת מנכ”ל הליכוד לדוח מבקר המדינה

אריק זיו ויזר

מכוח כהונה חייבים בתשלום.

אריק זיו ויזר

השופט יהושע גרוס יו”ר ועדת הבחירות/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

יו”ר הליכוד העולמי: השב”כ צריך לחקור את כל מנהיגי ערביי ישראל בחשד לקשרים עם ארגוני טרור ומדינות אוייב

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף צפון ת”א

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן