24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
טוקבק שהוקפץ

הסטודנטים של היום לא המציאו את הגלגל- פוסט דוקטורט- טוקבק שהוקפץ

ואלה שמות (רישמה חלקית): בנימין לשקר, מיכאל לב, לימור סמימיאן, יהודה חלפון, דוידי הרמלין, הילה אלחיאני, אלי חזן, ג’יימי אלגרוד, ניר אבודרהם, ליאור חיימוביץ’, ויטאלי חייקין, יעקב גנון, דורון ביטון, אלעד זמיר, שגיב אסולין, גילה גמליאל, מוטי אבני, אדיר בנלולו, שרון ואקנין, איתן סבג, ערן שכטר, אמיר פלח, יוני ליפקין, איתי ברדה, אורן ירמיהו, שרון שפירא – כל אלה ועוד רבים וטובים אחרים (עימם הסליחה) היו פעילים בשנים האחרונות,

 עד שבא גדי אריאלי ובגיבוי של שלום שלמה חסם כל פעילות ויוזמה שלהם, כדי לגדל את דוננפלד, אקוניס, בכר ושות’ על הוואקום. 

לסטודנטים החדשים, שממשיכים את הדרך מגיע “יישר כוח” גדול. צריך לזכור שרק לא מזמן הליכוד שלט בהתאחדות הסטודנטים הארצית, כשבמצודה נתנו לחבר’ה שהוזכרו קודם לעבוד כמו שצריך, במקום לתקוע להם מקלות בגלגלים בשיטת אריאלי ו”סבן אותי”. 

אני מציע לסטודנטים של היום ליצור קשר מיידי עם מי שהוזכרו ולהיפגש איתם בהקדם, כדי ללמוד מבעלי-ניסיון, שהוכיחו את עצמם רק לאחרונה.

 ולאקוניס ג’וניור: הזיהוי שלך עם הממסד של המצודה הרקובה יהרוג אותך פוליטית (שלא לדבר על תחושת הנפוטיזם הקשה). אם אתה רוצה להוכיח שאתה ראוי ועומד בפני עצמך – כדאי שתחכה כמה שנים לפני שאתה מתמודד מול אנשים טובים לא יותר ממך, אך עם קצת יותר קילומטראז’ של עשייה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לכבוד שלמה מדמון – אישי – חבר מרכז שפוי-טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

עשיתם טעות!/איציק דדוש טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

טוקבק שהוקפץ:הרבה רעש ואי דיוקים

אריק זיו ויזר

איציק דדוש:צביעות!הערבי פוגע ביהודים היהודים פוגעים באלו שלא יכולים לרכוש עיתון

אריק זיו ויזר

בחירות הן בחירות הן בחירות!

אריק זיו ויזר

לח”כ אקוניס הנכבד. העניין הוא לא שלי של הליכוד!

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן