24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

הסטודנטים מחכים לטרכטנברג

לקראת “פסק הדין” הממשמש ובא, החליטו הסטודנטים באריאל ביוזמת אגודת הסטודנטים והעומד בראשה שי שחף, לקחת את עתידם בידיים ולערוך הפגנה שתביע את החשיבות של קבלת תואר ‘אוניברסיטה’.

 

ההפגנה תיערך ביום שלישי, 17.07.12, מול בנייני מל”ג\ ות”ת ברחוב ז’בוטינסקי 43 בירושלים, החל מהשעה 10:00.

 

“אנו קוראים לכל מי שיכול להגיע להפגנה”, אומר שי שחף, יו”ר אגודת הסטודנטים באריאל, “להגיע ולקחת חלק במאבק הצודק שלנו להכרה באוניברסיטה באריאל. כל התנאים הדרושים להכרה מולאו כולם על הצד הטוב ביותר ולכן אני, ושאר הסטודנטים שמאחוריי, סומך במאת האחוזים על מל”ג יו”ש שיקבלו את ההחלטה הנכונה והצודקת ביום שלישי. אנחנו נהיה שם לתמוך בהם”.

 

 בשבוע שעבר לאחר החלטת ות”ת (ועדה לתכנון ותקצוב) מיום ה-4.7.12 שלא לתמוך בתהליך ההכרה כאוניברסיטה, החליטה אגודת הסטודנטים באריאל לשגר מכתב בהול לפרופסור מנואל טרכטנברג העומד בראש הות”ת, ובו מובעות התחושות הקשות של ציבור הסטודנטים.

במכתב נאמר לטרכטנברג: “הסטודנטים מלאים אכזבה כלפי יו”ר ות”ת מנואל טרכטנברג”, אומר יו”ר אגודת הסטונדטים שי שחף, “אם ניתנו דרישות והמרכז עמד בהם, מדוע קיימת עדיין התנגדות? ידוע שאין בעיה כספית או אקדמית ולכן להחלטה תלושה שכזאת יש ריח פוליטי לא נעים, דווקא מאדם שפעל לתיקון עוולות אנו מצפים יותר, כולנו תקווה שהפרופ’ טרכטנברג יתעשת ויעזור לאריאל להשיג את יעדיה”.

המרכז האוניברסיטאי אריאל כיבד את כל ההנחיות וההתניות שהעמידו בפניו הות”ת והמל”ג, כולל דרישת הות”ת להארכת תקופת ההמתנה מ-3 ל-5 שנים. עפ”י דו”ח וועדת הבדיקה של המל”ג, אריאל עמדה בכל התנאים ואף עברה אותם ברמה האקדמית והמחקרית וכן בשאר הפרמטרים שהתנתה לה המל”ג.

אגודת הסטודנטים באריאל חרטה על דגלה דאגה ורווחה לסטודנט בכל תחום אפשרי כחלק מהתאחדות הסטודנטים הארצית. כחלק מפועלה לקחה על עצמה האגודה להילחם על זכות הסטודנטים ללמוד במוסד שרמתו תואמת לשמו ולמנוע את קטיעת התהליך החוקי של הכרה  במרכז האוניברסיטאי אריאל כאוניברסיטה.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מנהיגות צעירה: ראיון עם יו”ר תא ‘לביא גלעד’ באוניברסיטת בר אילן

אריק זיו ויזר

תכירו: שרן השכל- המתמודדת החדשה ברשימת הליכוד.

אלי חזן

ליכודית יוקדת

אלי חזן

מועצה חדשה ויו”ר חדש לנוער הליכוד: עילי הספרי

Gilad Trugbild

בלעדי ל’ליכודניק’: פריצת דרך משמעותית במגעים להקמת ארגון צעירים חדש באירופה, ביוזמת והובלת הליכוד

אריק זיו ויזר

אקוניס פיצץ את המצודה בצעירים

אלי חזן
דילוג לתוכן