19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

הנשיאות בנתיבה של מורן אזולאי

אלי חזן על הכתבת הפוליטית של YNET שידעה לחזות את התוצאות בבחירות לנשיאות בצורה מדויקת

 

אחד מיועציו הקרובים של אחד האישים הפוליטיים המרכזיים בכנסת אמר לנו בעודנו יושבים במזנון : “אתם חייבים להקשיב למורן אזולאי הכתבת של YNET. היא טוענת שמאיר שטרית עולה לסיבוב השני. 

היו אלו הרגעים בהם כולם בכנסת ובתקשורת היו בטוחים שדליה איציק תעלה לסיבוב השני אל מול רובי ריבלין. האווירה שידרה דליה. מורן הגיעה לשולחננו והייתה די בטוחה בעצמה : שטרית עולה לסיבוב השני. כל החישובים שלי מראים את זה. 

למרבה הפלא, או שלא, זה מה שקרה. עיניהם הנדהמות של חברי הכנסת – אשר חלק מהם היו שותפים לעניין – עלה שטרית לסיבוב השני. 

ואז הגיע הסיבוב השני שהבליט את כישוריה של אזולאי בצורה יותר בולטת : בעוד תומכיו של רובי ריבלין השלימו עם מר גורלם הרי שאזולאי הייתה בטוחה : ריבלין מנצח. כל הניסיונות להסביר לה את הסברו של שר בכיר מהליכוד כי ריבלין יפסיד בשל המתמטיקה הפנימית בכנסת, בקואליציה ובליכוד לא הועילו. “אני מניחה שהפער יהיה 7 קולות לטובת ריבלין” לא היססה לומר ולעמוד אל מול עיניים משתהות. 

זה נגמר בפער של 10 קולות. 

היום, אנו אחרי בחירתו של ריבלין וזה נראה לנו מובן מאליו. באותן שעות זה נראה בדיוק ההיפך. אפילו יואל חסון חימם את הכסא ביודעו ששטרית עומד להיות נשיא. 

אזולאי צדקה. ריבלין הוא הנשיא החדש לש מדינת ישראל. כרמל שאמה יושבע כח”כ ואזולאי מקבעת את עצמה כפרשנית פוליטית אמינה ומעניינת. 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חברי הכנסת נרגמו באבנים בעיר דוד

אריק זיו ויזר

סגן יו”ר הכנסת, ח”כ אופיר אקוניס: “בישיבות שאני מנהל, ישראל לא רוצחת ילדים.”

אריק זיו ויזר

יו”ר הכנסת תוקף את יוזמת לבני-נאמן-ליברמן לשינוי שיטת המשטר:

אריק זיו ויזר

לראשונה הוקמה השדולה לקידום הבטיחות בישראל

אריאל אילוז

הסכם קואליציוני – הליכוד והבית היהודי

אריק זיו ויזר

ח”כ אקוניס משיב על הצעת אי האמון:”צריך להיכנס לפרופורציות. רמת שלמה היא לא הבעיה האסטרטגית שמאיימת על שלום העולם”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן