19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

הנדסת החוק של גדעון סער בועדת שרים לחקיקה

 

ח”כ מרינה סולודקין שמה לה למטרה לחבל בהתמודדותו של רובי ריבלין לתפקיד נשיא המדינה – בדרך היא נתקלה בשר החינוך

ידוע לכל כי יו”ר הכנסת רובי ריבלין שם את פעמיו ללשכת נשיא המדינה לאחר ששמעון פרס יסיים בעזרת השם את כהונתו הצפויה להסתיים ב – 2014.  במערכת הפוליטית זוכרים כיצד ניסה הנשיא שמעון פרס להשתמש בשיטות פחות מקובלות על מנת למנוע התמודדות כמקובל בעבר.

 

והנה ח”כ מרינה סולודקין יזמה הצעת חוק שנועדה לחבל בסיכוייו של יו”ר הכנסת להתמודדות על משרת הנשיאות. כבוד היו”ר ביקש להשתמש בכלים המקובלים ואילו ח”כ סולודקין ביקשה לשנות את החוק באופן פרסונאלי על ידי כך שיו”ר כנסת ייאלץ לעבור תקופת צינון לפני שהוא מתמודד. המטרה הייתה לסלול את המסלול למי שמעוניינת להתמודד על התפקיד ומבקשת לעקוף את המערכת המקובלת בשעה שהיא מבינה שלנצח בדרכים קונבנציונאליות הדבר קשה.

 

והנה היום עלתה הצעת החוק בוועדת שרים לחקיקה ושר החינוך גדעון סער הוביל התנגדות גורפת להצעת החוק. בתום ההצבעה לא נמצא תומך אחד והיא נפלה.

 

שר החינוך העיר בציניות : “שלא תהיה הצעת חוק ספציפית אז אני מציע שלוש אפשרויות אחרות לשם הצעת החוק : 1. הצעת חוק למינוי יו”ר הכנסת שקדמה ליו”ר הכנסת הנוכחי לנשיאות המדינה. 2. הצעת חוק לבחירה כפי מה שקדימה רוצה. 3. החוק לרציפות בזהות המפלגתית של נשיא המדינה”.

 

הוא הוסיף ואמר : “אין לה להצעת החוק סיבה עניינית זולת המטרה של פסילת יו”ר הכנסת הנוכחי”.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שר האוצר על דוכן הכנסת פתיחת דיון על תקציב המדינה 2009-2010

אריק זיו ויזר

הצעת גמליאל אושרה בממשלה – שנה אקדמית חינם גם בירושלים

אריק זיו ויזר

שר החינוך מרומם את עולי הגרדום

הוזלת הרכבים כבר כאן

אלי חזן

בוגי יעלון במפגש פוליטי בהרצליה

אריק זיו ויזר

האי של כץ להינתקות המוחלטת מעזה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן