22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

המתמודד זהר טל במכתב אישי לליכודניק

הוא מאמין בעבודה קשה ושחייב לצמוח מלמטה. היועץ לשעבר של אופיר אקוניס מספר על העבר האישי ועל העתיד הציבורי

 

 

 

שמי זֹהר, ואני מתמודד לרשימת הליכוד לכנסת ה-20 כנציג מחוז תל אביב.

 

מילדות, למדתי להכיר את הארץ דרך הרגליים, כחניך ולאחר מכן כמדריך בחוגי הסיירות. במאות טיולים, מחנות ומסעות, למדתי מהי אהבת הארץ, והנחלתי אותה לחניכיי. כשהגיעה עת הגיוס, התנדבתי לצנחנים, שם שירתתי כלוחם וכמפקד מצטיין במהלך כל שירותי הסדיר. (אני ממשיך לשרת באופן פעיל במילואים, בפלוגת הסיור של חטיבת הצנחנים במילואים). בשנת 2000 השתחררתי מהצבא. אחרי שהייתי לוחם ומפקד במקומות המסוכנים ביותר, יצאתי אל החיים האזרחיים עם תעודת בגרות ו-5000 ש"ח שחסכתי מהמשכורת הצבאית.

 

מעולם לא קיבלתי דבר ללא עבודה קשה. במהלך הלימודים בטכניון עבדתי על מנת לקיים את עצמי. מעולם לא ביקשתי מלגה. בין אם הייתי מכונאי במוסך, חשמלאי רכב או עובד במשרת סטודנט בחברת הייטק –  תמיד האמנתי שכל עבודה מכבדת את בעליה. אדם שעובד בכבוד רוצה גם להתפרנס בכבוד. אני מבין זאת היטב.

 

בשנת 2005 השלמתי  תואר ראשון בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה בטכניון, בהצטיינות, ואף זכיתי בפרס וילק לפרוייקט מצטיין. במהלך השנים שלאחר מכן, פיתחתי קריירה מוצלחת בהייטק ובמקביל המשכתי להיות פעיל שטח בליכוד, להשתתף בכנסים וליזום אירועים.

 

לאחר בחירות 2012, הציע לי סגן השר אופיר אקוניס לשמש כיועצו המקצועי במשרד ראש הממשלה. התגייסתי למשימה, והתפטרתי ממשרתי בהייטק על מנת לעבור לשירות המדינה.

 

במהלך השנתיים האחרונות: סייעתי לביצוע המעבר של פרוייקט "מחשב לכל ילד" לשימוש במחשבי לוח מתקדמים. סייעתי בתכנון ובביצוע החלטות ממשלה העוסקות בסיוע ליוצאי צד"ל ובסיוע לתושבי הדרום לאחר מבצע "צוק איתן". ייזמתי את הקמתה של הוועדה לצמצום הפער הדיגיטלי במדינת ישראל, ושימשתי כמזכיר הוועדה. ייצרתי קשרים מיוחדים עם מרבית משרדי הממשלה והגופים הפילנטרופיים בארץ. סייעתי למרכזי הצעירים בארץ, לפרוייקטים לסטודנטים ולמשפחות מעוטות יכולת, בהיקפים של עשרות מליוני ש"ח.

 

במסגרת עבודתי, סיירתי ברחבי הארץ ולמדתי על המצוקות, וגם על החוסן ועל המרקם המיוחד של החברה הישראלית. את כל אלו עשיתי כעובד מדינה, בשליחות הליכוד.

 

היום, יותר מתמיד, הליכוד זקוק ללוחמים בכנסת! לאנשים אשר מכירים את המערכת ויודעים לתפעל אותה. כאלו שיידעו איך להחזיר את ערכי הליכוד למרכז הפעילות – אנשי עשיה!

 

יש לי תכנית להחזרת ערכי הליכוד למרכז העשיה. אם אבחר, אקדם בראש ובראשונה את הנושאים הבאים: חינוך איכותי לכל ילדי ישראל – כזה שמכין אותם לעולם המחר. שבירת המונופול המכונה "רשות מקרקעי ישראל", אשר מספסר בקרקע על חשבון רוכשי הדירות. שבירת מונופולים ופיתוח תחרות חופשית בתחומי המזון, הדיור והתחבורה – 3 ההוצאות הגדולות ביותר של משק הבית. שיוויון זכויות והזדמנויות לנשים בעבודה, והשוואת שכרן לשכר הגברים.

 

זה הסיפור על רגל אחת. אבל יש עוד משהו. תמיד האמנתי שאדם צריך לגדול מלמטה – מפקד צריך להיות קודם חייל. מהנדס צריך קודם כל ללמוד לעבוד עם הידיים. פוליטיקאי צריך להיות קודם פעיל שטח, יועץ, ורק אז להתקדם קדימה. את התפיסה הזו החלתי על עצמי, ואני מאמין שבזכות הנסיון שצברתי, ובעזרת עבודה קשה, אזכה באמון המתפקדים.

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הצעירים יוצאים לדרך

אלי חזן

חוטובלי : "הליכוד לוקה בסכיזופרניה לגבי עניין שתי המדינות"

אלי חזן

צעירי הליכוד פ"ת מתגייסים למען תא לביא בחיפה

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד שאפו אוויר הרים צלול כיין

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד בדרך בגין-רשמים מסיור אידאולוגי

צעירי הליכוד בנתיב חייו של בגין בתל-אביב

אלי חזן
דילוג לתוכן