30.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
פלאש 90
יומן פוליטי

המריחה הגדולה של השופט גרוס

פלאש 90

חנה הכהן תיקח אחראיות,אדר כהן צריך ללכת, מברצלונה ועד השואה, האם קדימה הולכת לפירוק כללי, ביבי זורק אבן למיים.

 

הקשר בין אי צדק בהתאחדות והליכוד
מסתבר כי לשופט גרוס יש היסטוריה של מריחה אחת גדולה גם בהתאחדות וגם בליכוד.
בהתאחדות עם משפחת לוזון – מכבי פתח תקווה מנהלת את התאחדות כמו בשנות החמישים שההסתדרות ניהלה את הספורט.
איני נכנס להחלטות בית הדין אך מי שמיצה את הדין מול קבוצות אחרות חייב למצות את הדין גם לקרובים אליו [הלוזונים].
בליכוד כאשר היה את הדיון בנושא הערעור בחדרה על הבחירות שהיו באחריותו של השופט גרוס, שעד היום לא מוצאים את הפרוטוקולים, השופט מורח ולא מקבל החלטה אמיצה של בחירות חוזרות בסניף.

בכיר בליכוד אמר כי הליכוד חייב להתנתק מהשופט ההזוי הזה,השופט הזה יכול לעבוד במפעל "בלו בנד" ולא לעמוד בראש ועדת הבחירות. אולי הוא נוח לגורמים מסוימים אך לא טוב לליכוד ונתניהו.
דבר אחד ברור אולי האמירה של מנחם בגין יש שופטים בירושלים ,לא מתכוונת לשופטים בתל אביב.
עוד בכדורגל – השבוע היה משחק בברצלונה, אוהדי כדורגל טענו כי החשכת מסכי ערוצי הספורט הינה פגיעה בחופש הבחירה, ואלה מנגד טענו כי יש לשמור על מסורת הזיכרון המשותף ויש חובה לשמירת המסורת. אך מי שמזלזלים בימי מסורת של העם היהודי כמו תשעה באב ויום הכיפורים מה הם מלינים על אוהדי הכדור רגל שרוצים לראות את ברצלונה.
כולי תקווה שבעתיד יפנימו בעם. שיש לכבד את המסורת גם של העבר הרחוק וגם של ההווה המתרחק .


האסון בהר הרצל
האסון שפקד אותנו השבוע פותח צוהר אל יהירותם של הפקידים כדוגמת חנה הכהן שהייתה במשך שנים אימת הסובבים אותה. ככל שעברו השנים היא נהגה בכל נושא הטקס ביהירות ואפילו בעריצות עד כדי זלזול משווע כלפי חברי הכנסת, היא ניצלה את מעמדה לדוגמא: בשנה שעברה ערב יום עצמאות גילו חברי הכנסת כי מי שלא הודיעו לה מראש לא נשארו לו כרטיסים, רק לאחר שאחד מחברי הכנסת הודיע לה כי הוא לא יעשה חשבון והוא יכנס ללא הזמנה ונראה מי יעצור אותו, קיבל החבר כנסת כרטיסי כניסה לטקס. 
לזכותה של ח"כ רוחמה אברהם ניתן לומר שכאשר הייתה ממונה על חגיגות ה60 ניסתה אז חנה הכהן לכופף את רוחמה וכאשר אמרה שהיא פורשת מניהול החגיגות רוחמה לקחה את המפתחות וניהלה את החגיגות בצורה מרשימה .ולכן מי  ששלט ולקח את השררה צריך להניח את המפתחות על השולחן כי אחראיות היא לא רק בהצלחה אלה גם בכישלון. אז עצה קטנה לממונים – השעו את מי שניצחה ביד רמה על כל שלבי הטקס.


משרד החינוך פוסל ספר בעייתי באזרחות.
תחקיר של העיתונאי גיל ברינגר מהעיתון מקור ראשון העלה כי בכיר במשרד החינוך היה שותף להונאת מערכת החינוך כאשר ניצל את מעמדו להכנסת הספר "יוצאים לדרך אזרחית" אשר נועד לקבע מושגים ומוסכמות של הקרן החדשה, לאותו בכיר בשם אדר כהן במשרד החינוך הייתה שותפה מורה בשם מרים דרמוני שרביט – מנהלת המחלקה לאזרחות במרכז לטכנולוגיה חינוכית.
התחקיר חשף כי גורמי שמאל הציגו שקרים כדי לקדם את האג'נדה שלהם, אזרחות כבר לא הייתה בספר אבל ניסיון של שטיפת מוח היה וגם והיה.
טוב עשה יו"ר ועדת החינוך ח"כ אלכס מילר כאשר יזם דיון דחוף בוועדה בפגרה ,וטוב עשה משרד החינוך כאשר הודיע כי הספר בעייתי ושהספר יוצא משימוש ע"י משרד החינוך. רק מה שחסר הוא מהלך בסיסי של השעיית של אדר כהן כמי שאחראי לספר.
הרי לא יעלה על הדעת שבכיר שאחראי על לימודי האזרחות יהיה נגוע בשקר והונאה ויותר מזה בגזענות כנגד קהילת העולים מחבר המדינות, כאשר הספר הסית כנגד העלייה הזאת כלא יהודית ולא ציונית.הרי לא יעלה על הדעת שגזען ופשיסט מבית היוצר של הקרן החדשה יכהן בתפקיד שאחראי על לימוד האזרחות במדינת ישראל, האם עוד יגיע היום שלימוד אזרחות יעשה בשיטת הבולשביקי של מחנות של חינוך מחדש.


פרשת אשכנזי

 

השבוע התבשרנו כי בכיר ביחידת המודיעין הודיע על פרישתו נשמע מפתיע רק למי שלא היה בקיא בפרטים, הבכיר עומד בראש יחידת הפעלת סוכנים  ומקורב להרפז, וכאשר הודיעו לו כי לא יעלה בדרגה הודיע על פרישתו.
מה שמעניין כי בפרשה הזאת כולם משלמים מחיר חוץ ממי שעמד בראש הפירמידה גבי אשכנזי. כי  יש כאלה שגם המערכת וגם התקשורת נוהגים בהם בכפפות של משי,  צריך לזכור כי בת זוגתו של אשכנזי פעלה במעורבות שמזכירה משטרים בהם הצבא שלט במדינה ולא המדינה שולטת בצבא, כאשר אשת הרמטכ"ל הייתה יותר חזקה מהשר הנבחר וקצינים סרו למרותה.
נקווה שהמבקר המדינה יחשוף את ההתנהלות הבעייתית של אשכנזי בכל הפרשה הזו.


קדימה בדרך לפירוק
האמון במופז בקדימה ארך רק עשרה ימים,  מתברר כי בימים האחרונים גם נאמניו כמו ח"כ שנלר מטילים ביקורת על התנהלותו של צעד אחד קדימה וארבע אחורה, ויש לזכור שח"כ עותניאל שנלר היה מהראשונים שהתייצב לעזור למופז. גם בשטח של קדימה יש גורמים אשר מבינים כי מופז לא טוב וכבר בימים אלה החלה התארגנות של נטישה ,יש גורמים בקדימה אשר מבינים כי ההתנהלות של מופז מביאה אותם למפלגה חד ספרתית, מה גם שמתברר כי קדימה מפלגה עם גרעון של 60 מליון שקל, השבוע שני צ'קים חזרו למפלגה. אין ספק כי תשתית המפלגה הזאת מסוכנת למדינה!! מה היה קורה למדינה במידה ולבני הייתה ראש ממשלה האם היה נשאר כסף בקופת המדינה או שהיינו מגלים כי מפלגת השררה רוקנה את קופת המדינה, נחזור לקדימה המפלגה האם קדימה הולכת להתפרקות מרצון? יש גורמים בקדימה אשר כבר החלו לבדוק את מפלגות המוצא שלהם האם ימצאו בית בעבודה או בליכוד, בכיר בקדימה אמר השבוע למופז יש שעון חול קצוב של עוד כחודשיים במידה ומופז לא יתרומם ציבורית קדימה הולכת לקראת סופה. את השיחות האלה שומעים גם פעילי השטח, וראשי הערים בקדימה, מתחיל להסתמן כי הם בדרך לבית חדש, אחד מראשי הערים שתמך במופז אמר לי השבוע:"אני לא ממתין עד שקדימה תתפרק, אני בתוך חודש עוזב את מופז וקדימה, ואני לא לבד השאלה תהייה אם אנחנו נעשה את המהלך ביחד כעשרה ראשי רשויות או כל אחד לנפשו. מופז מדבר רק מתוך דף מסרים שמקבל מהיועצים האסטרטגים, ואני לא מתכונן להיות שפוט של אותם יועצים, אני זוכר כיצד התנהלו תקציבי הבחירות ומה אנחנו שילמנו לאלה שעמדו מאחור חברות הפרסום והיועצים, אנחנו מבינים כי את תקציבי 2008 לא יחזרו ולכן לכל מי שיש שכל בראשו שימהר ויעזוב  את קן הצרעות קדימה."


בחירות
עד לשבוע האחרון הספין של בחירות בספטמבר היה מנותק מנתניהו, בימים האחרונים גם בסביבת נתניהו יש גיצים של ידיעות כי בחירות בספטמבר\ אוקטובר זה כבר לא מילה גסה , לנתניהו זה כמו זריקת אבן למים כאשר אתה זורק אבן אתה רואה כי נוצרים מעגלים מעגלים סביב נקודת זריקת האבן.
כך נתניהו כאשר הוא משחרר הגיג לאחד משריו הוא מביט במעגלים שנוצרים וממתין לראות מה העוצמה ומה התגובה, וכך זה גם הפעם. בכיר בלשכתו העריך כי באופק הקרוב נבין מה הגלים עשו, יש לזכור כי כל החלטה של נתניהו תהייה בתאום ברור עם השותפים ישי וליברמן, לשניהם אין רצון להקדים את הבחירות, אך גם להם ברור כי הממשלה לא תשרוד עד נובמבר 2013, לכן גם הם יצטרכו להגיע להחלטה וכפי הנראה הסכמה בסוף תהייה על מרס 2013 , לאלי ישי הזמן עושה טוב הוא רואה כיצד יריבו אריה דרעי נשחק ברחוב החרדי וגם הוא מבין כי דרעי לא יקבל אישור הרבנים לרוץ במקביל למפלגות החרדיות, ולכן הוא מבין כי הזמן עוד יגרום לאריה דרעי להיות ברשימה של ש"ס אך לא במקומות הראשונים, ומהצד השני ליברמן צריך זמן כדי לסגור עסקה עם הפרקליטות כך שיוכל לפרוש לתקופה קצרה ולחזור לאחר הבחירות.
לכן הבחירות תלויות לא רק בנתניהו אלה גם ובעיקר בישי וליברמן.!

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו רוצה ליכוד אחר

אריק זיו ויזר

היינו כחולמים

אריק זיו ויזר

מתפקדים במר"צ למען השבת

אריק זיו ויזר

בלי קדימה עד סוף הקדנציה

אריק זיו ויזר

הצילו את אקוניס

אריק זיו ויזר

ליברמן נשאר עם זחאלקה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן