32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
שוש הלוי - אופקים

המסכה נקרעה מעל פרצופו של אבו מאזן

נשף המסכות נגמר – אבו מאזן והנייה – היינו הך.

ההצהרה של אבו מאזן, אתמול, כי יפעל ל"הפיכת אדמת פלסטין לנקייה מיהודים", קרעה בבת אחת את המסכה מעל פרצופו , וגילתה לנו עם מי באמת יש לנו עסק.גזען אמיתי, שהצהרתו יכולה להתחרות ללא כל חשש, בפרופגאנדה הנאצית של טרום מלחמת העולם השניה..

הצהרתו הגזענית של אבו מאזן, מעמידה אותו בשורה אחת עם איסמעיל הנייה, מנהיג חמאס, ועם אוייביה המרים ביותר של הציונות.

היא גם מבהירה לעולם כולו , כי סוגיית הקמת מדינה פלסטינית, אינה הסוגייה המטרידה את אבו מאזן, מה שמטריד אותו באמת היא – הנוכחות שלנו כאן, והוא יפעל כדי שלא נהיה כאן. כך שזה לא באמת משנה , אם תוקם מדינה פלסטינית או לא. אין המדובר כאן בשתי מדינות לשני עמים. חזונו של אבו מאזן מדבר על מדינה אחת לעם אחד – מדינה שתשתרע על כל שטחה של מדינת ישראל, ללא נוכחות ישראלית כלל.ואשר בתחום הריבונות שלה ישכנו אך ורק – פלסטינים. הוא לא טרח לגלות לנו מה הוא מתכנן לעשות עם היהודים שידאג שלא יהיו ב"פלסטין/ישראל", אבל – לא קשה לנחש את האפשרויות החולפות  בדמיונו.

יכול להיות שאולי כל זה לטובה. כפי שבילעם בא לקלל ויצא מברך, הרי שההסברה הישראלית תוכל לעשות שימוש יעיל בהצהרה זו של אבו מאזן, כדי לשכנע את דעת הקהל העולמית,לכשנגיע להצבעה בעצרת האו"ם בספטמבר, שאין מדובר כלל בהקמתה של מדינה פלסטינית, על חלק משטחה של מדינת ישראל,  אלא – בהשמדתה של מדינת ישראל. לא שתי מדינות השוכנות לבטח זו לצד זו , אלא – מדינת פלסטין שתבוא במקומה  מדינת ישראל, חלילה. בכל אופן , זהו חזונו של אבו מאזן, ואותו יש להראות בבירור לכל העולם.

אולי עוד ייצא מתוק מהעז הזה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

פרצופו היפה של העולם ,ופניה היפים של ישראל

אריק זיו ויזר

העיסקה להצלת שליט או – העיסקה להצלת לבני/מאת: שוש הלוי

אריק זיו ויזר

עד כאן!-"תוכנית ההקפאה הזמנית" של נתניהו חוצה קווים אדומים.

אריק זיו ויזר

עמימות גרעינית ישראלית – יוק !

אריק זיו ויזר

המעט הזה לא ישביע את הארי

אריק זיו ויזר

חמשת המ"מים בליכוד – יוק ! -ז'בוטינסקי וודאי מתהפך בקברו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן