18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

המטרה: להגדיל את מספר האתיופים באקדמיה

בפגישה שנערכה השבוע בין ס. ראש העיר- ראובן יוקלר ושר החינוך- גדעון סער, הועלו מספר נושאים וביניהם תוכניות לעידוד בני העדה האתיופית להשתלב באקדמיה, בניית פרויקט מצטיינים לתלמידי תיכון והקמת מרכז עירוני לגיל הרך.
סגן ראש עריית עפולה, ראובן יוקלר, נפגש השבוע עם שר החינוך, גדעון סער, ודרש ממנו לסייע לעיר עפולה לפתח תוכניות שמטרתן להגדיל את אחוז בני העדה האתיופית הלומדים באקדמיה. יוקלר, המסייע לעדה האתיופית במגוון דרכים ציין בפניו של השר כי אחת הדרכים המרכזיות לצמצום הפערים היא לעודד את בני העדה להשתלב באקדמיה. בנוסף לכך ביקש יוקלר סיוע בתוכניות לתלמידים מצטיינים בעפולה בשיתוף פעולה עם סטודנטים מהמכללה האקדמית עמק יזרעאל, סיוע בהפעלת קבוצות מנהיגות של סטודנטים בני העיר בשילוב תרומה לקהילה ע”מ לחברם לעיל בתום לימודיהם וכן סיוע בהקמת מרכז עירוני לגיל הרך. שר החינוך שהביע הערכה ושביעות רצון מפועלו של סגן ראש העיר יוקלר, הבטיח לבדוק את הנושאים ולהגיע בקרוב לעפולה כדי לראות מקרוב את צרכי העיר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אז מה קורה בשדרות ?

אלי חזן

שטייניץ, ריבלין ובגין בכנס תמיכה באוריאל תנעמי

אריק זיו ויזר

ברעננה יש מי שדואג לחנייה

אלי חזן

ירון ורד רוצה פרימריס בתל אביב/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

גפסו חזר הביתה

אלי חזן

ישראל כץ במפגש חברי ליכוד בבית טובה מעוז במעלות-תרשיחא

אלי חזן
דילוג לתוכן