18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

המטה לאיחוד סניפי הליכוד בצפון התכנס בצפת

במפגש שכלל סיור בנתיביה העתיקים של העיר צפת באירוחו ובהדרכתו של שוקי אוחנה- חבר מועצת העיר ויו”ר סיעת הליכוד בצפת, המשיך “המטה לאיחוד סניפי הליכוד בצפון” לצבור כוח פוליטי כשעוד ועוד סניפים מצטרפים לרעיון האיחוד שעל בסיסו הוקמה קבוצת הכוח האיכותית.

מי היה מאמין, שרק לפני כשנה הועלה הרעיון להקמתו של בסיס כוח פוליטי שייתן מענה לתסכולם של אלפי מתפקדים מהפריפריה בצפון. הרעיון שהועלה בידי מייסדי המטה הפך תוך זמן קצר לבניין ענק שנתמך ע”י יסודות עמוקים בדמותם של נציגים בכירים מכ-15סניפים בצפון שמייצגים אלפי מתפקדים מהפריפריה. ולמרות זאת, נדמה שידם של החברים האלה עוד נטויה וזאת בגלל התוכנית שלהם להפוך את הבניין הענק לגורד שחקים שיגיע לעמדות הפוליטיות הגבוהות ביותר. במהלך המפגש העלו החברים נושאים שקשורים בנאמנות ובלויאליות שחייבים להפגין חברי הקבוצה “למטה” ולמה שהוא מייצג, הודגש הצורך לשמור על איכות האנשים שמרכיבים את הקבוצה גם אם זה יבוא על חשבון הכמות והוחלט לבחור בבוא הזמן גוף מייצג שינהל את הקבוצה אל מול השרים וחברי הכנסת.
בכינוס השתתפו: טירת כרמל- פרי כהן, עו”ד אסף אלעזר. חיפה- ויטלי חייקין , משה ג’מוס. קרית ים – עו”ד אלון סיסו – יו”ר סניף הליכוד קרית ים וחבר מועצת העיר. כרמיאל- פסח זינגר.רמת הגולן- ניסים ואטורי. נהריה- אבי קורקוס. יאנוח- מודי סעד וסאלח אבו גדעאן. מעלות- טובה מעוז, אתי בוחבוט.כמו כן בין חברי הקבוצה נמנים יוסי כהן מסניף הליכוד יקנעם. אלי בן דיין, יוליאנה אליעזר, רועי שחם ועו”ד כפיר אימברמן מסניף הליכוד חיפה. רמי מחול מפקיעין. עו”ד קורן נוימרק ואורי עקיבא מסניף הליכוד כרמיאל.עו”ד לירון כהן מסניף הליכוד טירת כרמל. גיא בוסקילה מסניף הליכוד קרית אתא. ברוך וייס ויואל אילוק מסניף הליכוד צפת ואישים בולטים  מטבריה ,קרית שמונה,ירכא, סגו’ר, רמה, מרר ועוד.
את המפגש הבא יארח עו”ד אלון סיסו בקרית ים.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ציפי חוטובלי: “תתמקדו בביקורת נגד ראש הממשלה ולא נגד רעייתו”

אריק זיו ויזר

צורי יש לך יורשת

אריק זיו ויזר

פינה קורנת בכנסת

אריק זיו

לודאי בשפיץ – רפי קטשווילי

אלי חזן

עמלות על הקמת שדולה צרפתית

אריק זיו ויזר

הרמלין השיק את הקמפיין להתמודדות במחוז דן

עינר אביב
דילוג לתוכן