32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בחירות 2013

המטה החרדי : ממשלה עם חרדים

כתגובה לליכודניקים החדשים כתב המטה החרדי לראש הממשלה שיש להקים ממשלה עם חרדים אך כזאת שתקדם שילוב ולא פירוד. מכתבם משקף את המגוון שיש כיום בתנועה 

 

 

בס"ד                                                                                                            26.1.13

מכובדנו ראש הממשלה ויו"ר הליכוד  מר בנימין נתניהו.

 

הנידון:  תמיכה בממשלה רחבה ומאוחדת, ללא חרמות ונידויים.

ראשית רוצים אנו לברכך על חידוש האמון החד משמעי, שנתן עם ישראל בך ובתנועת הליכוד, אנו מאחלים לך הצלחה מרובה בהמשך הפעילות המבורכת, בה אתה וממשלתך החלתם בקדנציה הקודמת למען כלל ישראל. אנו שמחים וגאים שהיו לנו יד בכך, ובעבודה מאומצת עלה בידינו לשכנע רבים מאוד מהציבור החרדי להצביע עבור המפלגה הלאומית המרכזית אשר תדאג לכלל העם ללא מחסום סקטוריאלי, עדתי או דתי.

תנועת הליכוד מצטיינת בדרכה המיוחדת המאמינה בחיבור חלקי העם ולא בפירודו, תנועותינו היא היחידה המשמשת בית פתוח לכלל הציבור היושב בציון על גווניו עדותיו וצבעיו, וככזה אנו סמוכים ובטוחים כי ברוח דברים אלו תוקם הממשלה הבאה.

לצד הערך החשוב של המשך קיומו של לימוד התורה במדינת היהודים, וכפי שהתבטאת אתה ורבים מראשי תנועתנו, אודות חשיבותו של לימוד התורה ומסורת ישראל, שימורם, והעברתם לדורות הבאים, וכרוח חוקת הליכוד, אודות 'השרשת ערכיה הנצחיים של מסורת ישראל בחינוך ובחיי המדינה'.

חשוב להמשיך בעידוד המצב הקיים בו צעירים רבים מתגייסים, ולצורך כך ישנה חשיבות בהקמת אופציות נוספות על הקיימות, אשר מותאמות לציבור ההולך וגדל אשר מעוניין בכל מאודו להתגייס, אולם ללא החשש שמא יפגע הדבר חלילה באמונתו. לצד זה יש צורך בקידום תעסוקה ומקומות עבודה לציבור החרדי, נשים כגברים היוצאים למצוא פרנסה למשפחתם. וכן המשך עידוד הקמתם של מוסדות אקדמאיים לצעירים וצעירות רבים והולכים המעוניינים בפרנסה לצד חיי תורה והלכה, ללא שהדבר האחד יפגע חלילה בשני, דברים אשר קורים בקצב מבורך וחסר תקדים, בעזרת ממשלתך שעסקה בכך רבות בתמיכת שותפיה בקואליציה.

דווקא בשל חשיבות המשך המהלך והצלחתו הברוכה, אנו קוראים לך שלא לעצור את התהליכים הנפלאים הללו, לא לפגוע בשלמותו של המחנה הלאומי רק בשל אלה המעוניינים בהאדרת הבעיה ולא בפתרונה, בהרחבת הקרע ולא באיחוייה, אלה אשר לא דאגת העם בראש מעיינם כי אם החלפת שלטון המחנה הלאומי בראשות הליכוד בשלטונם הם, גם במחיר מלחמה ושסע בעם.

אנו מייחלים ליום בו יאחדו כל המפלגות לגושים גדולים, מימין ומשמאל. אולם עד אז, חשוב שדווקא בימים סוערים אלו, הליכוד בראשותך, יקים ממשלה רחבה המאכלסת בתוכה את מגוון הציבור וגווניו, אשר תכלול בתוכה את מפלגות הסקטוריאליות הדתיות, החילוניות, הן מימין והן משמאלה לו, ללא החרמה של ציבור זה או אחר, כפי שהתבטאת אתה מכבודנו, ושאר ראשי התנועה, אודות החשיבות של פתרון בהסכמה ולא חלילה בכפייה ובמלחמה.

בברכה

המטה החרדי בליכוד

 

הנשיא 3 בני ברק email:  [email protected] דף 'המטה החרדי בליכוד' https://www.facebook.com/charedim 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בוגי: "ראש הממשלה הוכיח שיש לישראל כיוון"

אלי חזן

אופיר אקוניס : מסע השכנועים ברכבת ישראל

אלי חזן

חשיפה : מצנח הזהב של צחי

אריק זיו ויזר

הפלוגה המסייעת

אלי חזן

דתיים לאומיים, הליכוד לא פילגש

אריק זיו ויזר

אקוניס פסל את זועבי

אלי חזן
דילוג לתוכן