19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

המטה החרדי בליכוד עושה ציונות

מעל בימת המרכז הציג חבר הנשיאות יעקב וידר את המתרחש כלפי חיילי צה”ל בחלקים מהריכוזים החרדיים. מזעזע

 

 

 

בשנה האחרונה מתנהל בריכוזים החרדים מסע הסתה מזעזע כנגד חיילי צה”ל חרדים. המסע מלווה בדימויים נוראיים המזכירים את ימיה האפלים של אירופה בשנות ה-20.


חיילי צה”ל החרדים מצוירים כפח הזבל של השכונה, כחזירים, וכחיידקים מדבקים וקטלניים שיש להדבירם ולהחרימם. הדבר הביא לתקיפות פיזיות של חיילים חרדים, ריסוס בפתחי בתיהם של חיילים חרדים, ואיומים עליהם ועל משפחותיהם. את המסע מממנים ועורכים קומץ קיצוניים, כשרוב הציבור החרדי מתנגד נחרצות למסע ההסתה הנבזה.

המטה החרדי בליכוד, הינו הגוף הפוליטי היחידי שלקח על עצמו ללוות חיילים חרדים אשר הותקפו, ולהלחם בתופעה החמורה אשר מתנהלת במרכז מדינת ישראל באין מפריע. ובשל כך מושמץ ומותקף לא פעם בידי אותו קומץ קיצוני. בכינוס המרכז, יו”ר המטה וחבר הנשיאות יעקב וידר, הציג מעל בימת הוועידה את כתפי הפלסטר (פשקווילים) המופצים יום יום ברחובות הערים החרדיות, וקרא לראש הממשלה, השרים והחכי”ם להלחם בחורמה בתופעה המסוכנת.

וידר הוסיף כי “במשך יותר משנה, ברחובות הערים החרדיות מופצים כתבי השטנה הללו, בהם מוצגים שלל תיאורים מזוויעים הלקוחים מהיסטוריה רעה מאוד של עמינו, כשרשויות החוק של מדינת ישראל, לא עושים מאומה, כדי למנוע את מסע ההסתה האלים הזה. לא ייתכן שחיילי צה”ל ומשפחותיהם, יחששו להסתובב ברחובות עירם, רק בשל היותם חרדים”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הגזרה מתחממת : קטי שטרית משלימה ההכנות להתמודדות על משבצת נשים חדשות

אלי חזן

צעד גדול לשקיפות בליכוד

זאב בן יוסף

רשימת המועמדים בסניף מזכרת בתיה

אריק זיו ויזר

לדבר כמו נתניהו

עינר אביב

אלו מועדי הועידה הרביעית של הליכוד

סוף סוף נחת לנתניהו, המרכז אמר כן להצעתו.

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן