24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

המופע של מרידור וגמליאל אצל אגף הצעירים בליכוד

ההצגה הטובה בעיר התרחשה השבוע במצודה. גמליאל ומרידור שטחו את משנתם האידיאולוגית העכשווית

מצודת זאב היווה השבוע מקום מפגש של פעילים פוליטיים רבים. בין אנשי האבטחה שגדשו את הכניסה למצודת זאב, עקב ביקור ראש הממשלה נתניהו, לא היה ניתן להתעלם מכמות הפעילים הרבה של צעירי הליכוד, אשר מילאו את אולם הכנסים של מכון ז’בוטינסקי במצודה, בקומה הראשונה.
אל המפגש, שנערך על בסיס הדיבייט – שאלות – תשובות, הוזמנו השר המופקד על שירותי המודיעין והוועדה לאנרגיה אטומית ח”כ דן מרידור וסגנית השר לקידם צעירים, סטודנטים ונשים במשרד רה”מ, ח”כ גילה גמליאל.

סגנית השר גמליאל, פתחה את האירוע וענתה לשאלות צעירים, סטודנטים ונציגי המגזר הדרוזי בנושאי שכר לימוד, חוק האברכים ומצוקת הדיור בקרב האוכלוסיות הצעירות השונות בארץ. גמליאל ציינה בדבריה את מחוייבתה הרבה לצעירים בכלל ולצעירי הליכוד בפרט וסיימה את דבריה בנימה אופטימית תוך קריאה לצעירי הליכוד להמשיך ולעשות, להילחם ולעמוד על הערכים עליהם חונכו, בדיוק כפי שעשתה היא בהיותה צעירה. סגנית השר אף ביקשה לקיים מפגש נוסף עם הצעירים.

לאחריה, עלה השר דן מרידור, אשר שטח בפני הצעירים את משנתו הפוליטית והמדינית. השר מרידור, שהזכיר את מחוייבותו הטבעית למשנתו של ז’בוטינסקי, הביע בדבריו את החשיבות הבלתי ניתנת לערעור של ירושלים כבירתה הנצחית של מדינת ישראל בכל הסכם עתידי. הוא הוסיף ואמר שאם שכנינו מעוניינים בשלום אמת, אל לה למדינת ישראל להמתין ולדון בנושאי הליבה במצב בה לא ייוותרו בידיה קלפי מיקוח, אלא יהא עליה להתעקש ולהעלות אפילו את סוגיית ה”פליטים” אל שולחן הדיונים ובכך להימנע מכל דרישה עתידית אפשרית מצד כל גורם בינלאומי.

עומרי אקוניס, ממארגני המפגש ציין כי “מפגש זה, כמו רבים לפניו ורבים אחריו, מהווה אבן דרך בשיקום מעמדם ופעילותם של צעירי הליכוד בתנועה. בשנה וחצי האחרונות, נערכות פעילויות שטח רבות, אשר מטרתן, להחזיר את הצעירים למרכז העשיה המפלגתית” וקרא לכולם להצטרף לפעילות צעירי הליכוד.

עושה רושם כי גם הפעם היטיבו כלל הצעירים להתאחד כגוף אחד, ושלוחה למארגנים, איתמר דוננפלד, איתן בכר, עדי ברוך, עומרי אקוניס, ואביבה סלומון ברכת יישר כח על עבודתם הברוכה. למידע נוסף אודות מפגשים ופעילויות נוספות, הצטרפו לקבוצת צעירי הליכוד הרשמית בפייסבוק



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כנס ישראל לצעירים

אריק זיו ויזר

רק ח”כ דנון לא שכח את – תל חי

אריק זיו ויזר

עומרי אקוניס בגלויה לצעירי הליכוד : “חג פסח שמח”

אלי חזן

יש לביא באגודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד נגד ראש הממשלה?

אריק זיו ויזר

ארנס: “אין צורך בלחץ הציבורי בפרשת החייל היורה מחברון. צריך לתת לגורמי החקירה לעבוד”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן