26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
הכנסת

המהפכה העדתית של ח"כ נורית קורן

לאחר שהעלתה על סדר היום את חטיפת ילדי תימן ח"כ קורן עומדת לעשות היסטוריה שוב : פועלת למינוי שופטות ממוצא אתיופי

את אתגר הקליטה של יהדות אתיופיה כולנו מכירים וחווים. רובנו המוחלט רוצים לתקן את המצב וחלק מאיתנו יודע שזה יותר מורכב ממה שאנו חושבים. אז ח"כ נורית קורן מצאה עוד דרך להביא לשילובם המלא של יוצאי אתיופיה בחברה הישראלית. כחברה בוועדה למינוי שופטים היא העלתה על סדר היום את הסוגיה ולראשונה יהיו שתי מועמדות יוצאות אתיופיה ברשימת המועמדים לשיפוט. 


קורן כתבה בעמוד הפייסבוק שלה כך : 

"

בית המשפט הוא הבבואה של החברה בישראל, כחברה בוועדה למינוי שופטים, אני ממשיכה לפעול למען ייצוג הולם של כלל המגזרים המרכיבים את החברה הישראלית.
כעת, לראשונה עורכות דין אתיופיות נכללות ברשימת המועמדים לשיפוט, יחד עם חברי חה"כ רוברט אילטוב – נקדם גם מועמדים לשפיטה ממוצא רוסי.
אני שמחה שנפלה בחלקי הזכות לתקן עוול שנמשך עשרות שנים. 
אני מאמינה כי ייצוג של כלל המגזרים במערכת המשפט, יבטיח כי טיעון שישמע בבית המשפט יקבל את ההקשר התרבותי הנכון, לטובת שמירה על האינטרס הציבורי.

שלכם,
נורית
"

קורן עמלה קשות על שינוי החברה הישראלית מלמטה למעלה. לאחר העלאת סוגיית חטיפת ילדי תימן על סדר היום אפשר להביע שביעות רצון מנציגות שכזאת בכנסת. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איוב קרא "יש להעביר את המנהל האזרחי בשטחי C ממשרד הביטחון למשרד הפנים"

אריק זיו ויזר

זבל מי שמלכלך

אריק זיו ויזר

חלוקת התפקידים בליכוד

אריאל אילוז

ועדת השרים לענייני חקיקה תדון בהצעת החוק של ח"כ דני דנון

אריק זיו ויזר

החוק החשוב ביותר בכנסת ה-17/ מאת יצחק קליין*

אריק זיו ויזר

כנס חירום! אומרים לא להקפאת הבנייה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן