24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הליכוד מציג: מפלגת איכות השלטון /מאת עו”ד יוסי פוקס

רובי ריבלין, בני בגין ועוזי לנדאו נגד צחי הנגבי, חיים רמון ורוחמה אברהם
הליכוד נגד קדימה. סמלי היושרה נגד סמלי השחיתות. חבריי, הבחירות שבפנינו אינן בחירות במשטר נשיאותי ואף לא בחירה ישירה של ראש ממשלה. מדובר בבחירות בהן מתמודדות רשימות לכנסת ולפיכך יש להזכיר לציבור בכל במה אפשרית ובאמצעות כל ערוצי התקשורת מיהם חברי הכנסת והשרים ברשימת קדימה. ראש הממשלה המכהן מטעמם הוא אבי אבות השחיתות, שר האוצר מטעמם גנב את האוצר במקום לשמור עליו, המשנה לראש הממשלה מטעמם הוא עבריין מין מורשע, יו”ר ועדת חוץ וביטחון מטעמם עומד לדין במשפט פלילי, שרת התיירות מטעמם עומדת תחת חקירות פליליות, ועוד כמחצית מחברי הכנסת של קדימה, הינם פליטי הליכוד שהגיעו לשם בבחירות הקודמות על גבו של שרון, אחרת היו נמחקים מהזירה הפוליטית.
השוואה נוספת לפער העצום בין הרמה הגבוהה של הליכוד לתת-רמה של קדימה, ניתן לעשות בהשוואת יושבי ראש הסיעות. ח”כ גדעון סער, אחד הפרלמנטרים המוכשרים בכנסת ודמות ציבורית פוליטית משמעותית ביותר, כנגד ח”כ יואל חסון…?
יו”ר קדימה ציפי לבני, היא פרי יצירה של התקשורת , שעתידה ליפול באותה מהירות שבה נסקה, כאשר הציבור יבין שבחירה ברשימת קדימה (גם עם נחמן שי), הינה הנצחת ממשלת השחיתות והכישלון, לקדנציה נוספת.
בד בבד, צריך להמשיך ולהסביר לציבור את הפער העצום בין יו”ר הליכוד ומועמדה לראשות הממשלה, שהינו האדם המנוסה ביותר במערכת לתפקיד זה, לבין יו”ר קדימה ומועמדה לראשות הממשלה, שהינה האדם הכי פחות מנוסה לתפקיד זה. 

עו”ד יוסי פוקס – נציג יש”ע בכנסת ה-18



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שלום עכשיו לא וירוס,הם שפעת החזירים/מאת:אריאל מורלי

אריק זיו ויזר

המרדף אחר אחדות /מאת:אריאל מורלי

אריק זיו ויזר

רעננה קיבלה את נתניהו, פיניאן וכחלון

אריק זיו ויזר

ח”כ אופיר אקוניס לפלשתינים:”אל תאיימו עלינו, כי תוכו שוק על ירך!”

אריק זיו ויזר

ננסי ברנדס – מוסיקאי ואיש בידור

אריק זיו ויזר

יו”ר ועדת הכלכלה חבר הכנסת אופיר אקוניס בפגישת פורום גליל גולן בצפת: “יש חשיבות רבה לקדם את הצפון בנושאים שונים”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן