24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הליכוד חתם על אמנה לשיתוף פעולה עם הציונות הדתית

במסיבת עיתונאים בירושלים חתמו יו”ר הליכוד נתניהו, ח”כ אפי איתם והמועמדים הדתיים בליכוד על אמנה לשיתוף פעולה עם הציונות הדתית. נתניהו: “הליכוד הוא הבית הטבעי של הציונות הדתית”. ביום ב’ התקיימה במלון שלום בירושלים מסיבת עיתונאים בהשתתפות יו”ר הליכוד, בני בגין, ח”כ אפי איתם, החכ”ים יולי אדלשטיין וזאב אלקין, לאה נס, ציפי חוטובלי וגיא יפרח, המועמדים ברשימת הליכוד לכנסת. הנוכחים חתמו על אמנה לפיה הליכוד מתחייב לאמץ את מפעל החינוך הדתי לאומי, לחזק את זהותה היהודית של המדינה, ולפעול להסדרתם הממלכתית של שירותי הדת.
בנוסף לכך, הליכוד התחייב על התנגדותו להתנתקות נוספת, על פיתרון קבע מהיר לעקורי גוש קטיף ועל שמירת ירושלים מאוחדת. יו”ר הליכוד, נתניהו אמר באירוע כי השותפות עם הציונות הדתית היא על בסיס ערכים משותפים ומבטאת את ההמשך הטבעי של המהלך של הקמת הרשימה המשותפת בין הליכוד למפלגת אח”י בראשות ח”כ אפי איתם. ח”כ איתם בירך על חתימת האמנה ואמר כי הוא רואה בחתימתה הזדמנות של הציבור הדתי הלאומי להיות חלק בלתי נפרד של מפלגת השלטון. המחויבות של הליכוד תבטיח שביום שלאחר הבחירות, מפעל הציונות הדתית יזכה לגיבוי אמיתי וממשי מראש ממשלת ישראל ומנבחרת גדולה של ח”כים דתיים לאומיים ברשימת הליכוד.
חתימת האמנה הינה חלק מפעילות המטה הדתי לאומי בליכוד המורכב מנציגי מפלגת אח”י והמועמדים הדתיים ברשימה לכנסת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

המחנה החברתי בתנועת הליכוד הוקם בכינוס פורום גליל גולן והעמקים

אריק זיו ויזר

הוגשה הצעת חוק מהפכנית המעניקה העדפות בקבלה לעבודה ובתנאי שכר ליוצאי צבא ומבטלת העדפות שניתנו עד היום לבני מיעוטים

תקשורת והגינות פוליטית/ מאת :אסתר שושנה לזרוביץ

אריק זיו ויזר

תגובה לאריק זיו: אין לגיטימציה לדבריך

אריק זיו ויזר

אורן כהן לשר הביטחון ושר הפנים: לתת הנחה בארנונה לסטודנטים ולמילואימניקים

אלי חזן

בוגי יעלון מבטיח “נדע לתת למתיישבי מגרון את הפתרון הנכון”

אלי חזן
דילוג לתוכן