26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
דעות

פריימריז בליכוד 2014 – בוחרים נבחרת לאומית

איתי ליבנה קורא לחברי הליכוד להצביע נכון בבחירות המקדימות ולשמור את הליכוד בצד הימני של המפה

 

 

 

בעשורים האחרונים ישנו סחף חזק שמאלה בהשקפות העולם והעמדות המדיניות של כל המפה הפוליטית בישראל. עימו נסחפו גם חברים בליכוד, רובם לשמחתנו עזבו אותנו, אך חלקם נשארו ופועלים מתוכנו לאחר שאימצו את עמדות השמאל.


חלק מחברינו לתנועה סובלים מתסמונת של חולשה אידיאולוגית וזיכרון קצר מאוד, פועלים מתוך פולחן אישיות ונאמנות עיוורת לאדם במקום לדרך ולערכים. אלה גורמים לכך שפעם אחר פעם מפלגתנו מעמידה בין שליחינו לכנסת גם כאלה שאינם מחויבים לחוקת התנועה, שפועלים בניגוד חמור לעקרונותיה ומקדמים את דרכו של מחנה השמאל ובכך מועלים באמון חברי התנועה שבחרו בהם. כך קיבלנו את הריסת גוש קטיף וצפון השומרון, הצהרה על הכרה ברעיון האובדני של ‘שתי מדינות לשני עמים’, שחרור סיטונאי של רוצחים, גזרות על יהודים בלבד של איסורי בנייה בירושלים וביו”ש, הרס ישובים יהודיים (גם שאינם על אדמות ערביות-פרטיות!), השתלטות ערבית על-ידי הרחבת והקמת ישובים ‘פלסטיניים’ חדשים (גם בשטחי C על אדמות המדינה!), והתרפסות בזירה הבינלאומית בפני ידידים ויריבים.


כחברי ליכוד מחובתנו לבצר את קיר הברזל האידיאולוגי שנשחק עם השנים! לפעול בנחישות באמצעים דמוקרטיים כנגד החברים שאיבדו את דרכם, להבהיר שעקרונות התנועה גוברים על כל שיקול אחר ומחייבים את כל החברים מיו”ר התנועה ועד אחרון המתפקדים.


שיקול נוסף שחשוב לציין – הערפול האידיאולוגי שנוצר בקרב חברי התנועה ונציגיה אינו מוסיף מנדטים, הוא רק גורע:   איננו זוכים בתמורה לכך בתמיכה של אנשי שמאל. אנו מפסידים מנדטים של הציבור האידיאולוגי במחנה הלאומי לטובת התנועה הלאומית העולה, ‘הבית היהודי’. אנו מפסידים מנדטים של הציבור המבולבל במחנה הלאומי לטובת ‘ישראל ביתנו’ שמציגה מראית-עין של לאומיות ואחריות, אך היא למעשה מפלגת שמאל החותרת לחלוקת הארץ והקמת מדינה פלסטינית, וכיוון שהבדלי העמדות בינה לבין הליכוד היטשטשו – ציבור שלם חושב בטעות ש’ישראל ביתנו’ מפלגת ימין ומעניק לה תמיכתו.


הקצנתו האידיאולוגית של מחנה השמאל ופעילותו המשיחית ברחבי העולם במטרה לכפות על ישראל הקמת מדינה פלסטינית (בניגוד להכרעה הדמוקרטית של רוב אזרחי ישראל), יחד עם הכרסום המתמשך בחברה הישראלית של אמונתנו בצדקת הדרך והיחלשות חוט השדרה הלאומי, הביאו למתקפה בלתי פוסקת מבית ומחוץ נגד הריבונות והעצמאות שלנו: נגד המפעל הציוני של ההתיישבות בארץ והלגיטימיות של ישראל כמדינה יהודית, נגד זכותנו הבסיסית להיות עם חופשי בארצנו – לחיות בביטחון ובחופש דעה, תנועה ופולחן, זכות לקניין וזכות לבנות על אדמותינו; אפילו מעמדה של ירושלים כבירת ישראל נתון תחת מתקפה מתמשכת! שוב ושוב נוכחנו לראות כי נחישותו של השמאל יחד עם חולשתו של הימין הם המתכון למלחמה – אלה מפיחים באויבינו תקווה מחודשת שביכולתם לנצח אותנו ומעוררים את יצרם הרצחני. נראה כי הקמת מדינה פלסטינית, השלב הבא בחזונו של ערפאת המתועב לפי תורת השלבים להשמדת ישראל, קרובה מאי פעם.


לנוכח ההתפתחויות והאיומים הללו, אכזבת הציבור מאלה שנכנסו לכנסת על גבי המחאה החברתית וחשיפת פרצופם השמאלני של המפלגות שהתחזו ל-”מרכז”, ברור כי בבחירות הקרובות אזרחי ישראל יצביעו בקלפי על הנושא המדיני-ביטחוני.


על כן בשעה זו, מוטל עלינו חברי הליכוד, לבחור כנציגינו לכנסת את חברינו הנאמנים ביותר להשקפת העולם הלאומית של תנועתנו ואשר ליבם, פיהם וידיהם שווים.


חברים, בבואכם לקלפי בפריימריז הקרובים היזכרו בהצבעות הגורליות בכנסת על תוכנית ההתנתקות בשנים 2004-2005, ושאלו את עצמכם: בהצבעה הגורלית הבאה על עתיד המדינה, על מי מהמועמדים ברשימה אוכל לסמוך, שידבק בנאמנות ובאומץ בעקרונות הליכוד?



מתוך חוקת הליכוד, פרק ב’ – מטרות התנועה:

1. “הליכוד” הינו תנועה לאומית ליברלית, הדוגלת בקיבוץ גלויות, בשלמות המולדת, בחרות האדם ובצדק חברתי והיא חותרת להשגת מטרות אלה: 

ב. שמירת זכותו של העם היהודי על ארץ ישראל, כזכות נצחית שאינה ניתנת לערעור, התמדה ביישובם ובפיתוחם של כל חלקי ארץ- ישראל והחלת ריבונות המדינה עליהם.

ג. קיום ריבונות המדינה ובטחונה ושלום אמת עם שכנינו.

מתוך חוקת הליכוד, פרק ג’ – החברות בתנועה:

4. חבר התנועה יקיים את הוראות החוקה, יישמע להחלטות מוסדות התנועה ורשויותיה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מדינה עם זכויות אוויליות

אלי חזן

ואולי ישראל בכלל לא מפלה ערבים?

אלי חזן

השלום העוצמתי

חיים פוזן

פה קבור הכלב מאת:עומר דוסטרי

אריק זיו ויזר

אלירן טל : האם נתניהו בדרך לבחירות?

מתוך ערוץ 20

מכתב הרבנים – ביטוי גזעני או שדר של דאגה ומצוקה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן