34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

הליכוד בחר פה אחד ברובי ריבלין כמועמד לתפקיד יו”ר הכנסת ה-18

סיעת הליכוד אישרה הבוקר (ב) פה אחד, את מועמדותו של ח”כ רובי ריבלין מטעמה, לתפקיד יו”ר הכנסת ה-18. יו”ר הליכוד נתניהו אמר קודם ההצבעה, אמר כי הוא רואה בריבלין מועמד טבעי לתפקיד, וכי משיחות שקיים עם חברים בסיעה התרשם שריבלין זוכה לתמיכה מקיר לקיר בתוך הסיעה. בהצבעה השתתפו רובם המוחלט של חברי הסיעה, ובחירתו של ריבלין כאמור, התקבלה פה אחד, ללא מתנגדים או נמנעים. ריבלין אמר, “יש בי שמחה והתרגשות רבה לקראת תפקיד זה, ואני מקווה שגם הכנסת, על כל חלקיה, תתן בי אמונה. משימתי הראשונה והחשובה ביותר, אם אבחר, היא להחזיר את איתנותה של הכנסת ואת מעמדה בציבור. יש להנהיג קוד אתי חסר פשרות בכל הנוגע להתנהלותם של חברי הכנסת, כדי שתופעות שליליות שהיינו עדים להם בשנים האחרונות לא יחזרו על עצמן”.
נכון לעכשיו, טרם נקבע מועד לבחירת היו”ר במליאת הכנסת, וההערכות הן כי ההליך יבוצע במקביל להצגת הממשלה הבאה, בין יום רביעי בשבוע הבא ליום שני שלאחריו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

החכים הערביים פתחו קו סיוע לטרור בתוך כנסת ישראל

אלי חזן

מיקי זוהר מבטל את הסנקציות.

אריק זיו ויזר

ועדת החינוך – תלבושת אחידה

מה קורה עם נבחרי הליכוד ברשתות החברתיות ?

אלי חזן

איום על חייו של ח”כ ציון פיניאן

אריק זיו ויזר

אקוניס – קול הליכוד שנדם

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן