40.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

הליכודניקים החדשים כנגד אלימות ובריונות פוליטית ברחובות

הליכודניקים החדשים במכתב אל ראש הממשלה בנימין נתניהו וביקשו להסב את תשומת ליבו לדבר עיקרי : אלימות ובריונות אלימה ברחובות, בעיקר כלפי אנשי שמאל, ובפרט לאחר הפגנות הקוראות לסיום המבצע הצבאי

אל: ראש הממשלה בנימין נתניהו

הנדון: אלימות ובריונות פוליטית ברחובות

 

נכבדנו,

 

אנו רוצים להביא לתשומת לבך, אפילו בימים אלה בהם אתה שקוע כולך בניהול הזירה הביטחונית, בעיה קשה ומדאיגה ביותר שמחריפה ומחמירה: אלימות ובריונות אלימה ברחובות, בעיקר כלפי אנשי שמאל, ובפרט לאחר הפגנות הקוראות לסיום המבצע הצבאי.

נציין מייד – מובן שהפגנות אלה, במהלך מבצע צבאי, יכולות לעורר רגשות קשים ומטרידים. עם זאת, דווקא במצבים כאלה נבחנת דמוקרטיה. ותפקיד המדינה הדמוקרטית הוא לא רק לאפשר את קיום ההפגנות, אלא גם להגן פיזית על המפגינים מפני בריונים – במהלך ההפגנה ואחריה. לא יתכן שמפגינים יהיו מופקרים לנפשם לרדיפה אלימה על ידי בריונים שמבקשים לפגוע בהם, בשל הבעת דעתם האישית.

אנו מבקשים כי תנחה את השר לבטחון פנים לטפל בבעיה זו באופן מיידי, לפני שמעשי האלימות ימשיכו ויובילו לפגיעות חמורות בחיי אדם. אין צורך לחכות לרצח הפוליטי הבא עד שתקום סערה ואז ייאמר כי “הכתובת היתה על הקיר”. לא יקשה על המשטרה, אם רק תרצה, לאתר ולחקור את מפיצי השנאה והאלימות האלה, שמטילים אימה ופחד ברחובות, אשר פועלים הן ברחובות והן ברשתות החברתיות באופן פומבי.

אנו מוצאים, כמו כן, כי יהא זה נכון לשמוע התבטאויות נחרצות יותר ממך, ומבכירי הליכוד האחרים, כי דרך זו אינה משקפת כהוא זה את דרך הליכוד או הימין. יש לומר בפומבי ובפירוש כי במעשים אלה אין משום “תמיכה במדינה” או “תמיכה בצבא”, שכן אלימות היא אלימות היא אלימות, ואין לה שום הצדקה, וכי למעשה מעשים כאלו אך פותחים חזית שניה של אלימות מבית, המעסיקה את כוחות הביטחון במקום להתרכז באויבים מבחוץ. יש להוקיע אנשים אלה מהמחנה הלאומי ולהצהיר עליהם כמי שהם: בריונים אלימים. 

“במקום שאין ערובות לחופש הפרט – שם אין דמוקרטיה. את הניגודים הללו מן הדין למנוע. במדינה היהודית יהיה צורך להגיע לצורת משטר, אשר בו המיעוט לא יהיה חסר-הגנה. מטרתה של הדמוקרטיה היא, להבטיח למיעוט השפעה על מהלך הענינים של המדינה. סוף-סוף מיעוט אינו מורכב אלא מיחידים, שנבראו ב”צלם וכדמות אלוהים”.

(זאב ז’בוטינסקי)

 

בכבוד רב,

 

הליכודניקים החדשים

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד זה בית לא מחנה פליטים

מוטי אוחנה

נאגר נגד רועי שרעבי

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בדלית אל-כרמל לרגל חג יתרו של הדרוזים

אלי חזן

הדור הצעיר למען פולארד

אלי חזן

ארדן תוקף את הצעת ביטן

אריק זיו ויזר

הוא נשאר לעוד המון זמן

עינר אביב
דילוג לתוכן