24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

הלביאים של האוניברסיטה העברית מדברים כלכלה

על השבת הזאת עוד ידברו הרבה. תא לביא השיק את הסמינר השנתי. ברוח הבחירות הסמינר עסק בנושא הכלכלי. כיבדו בנוכחותם: פרופסור ישראל אומן ויו”ר הכנסת יולי אדלשטיין

 


 

דוד טל, פעיל תא לביא באוניברסיטה העברית מספרת לליכודניק: “בשנים האחרונות, עולה המגמה לפיה רק מפלגות השמאל עוסקות בנושאים החברתיים ואילו מפלגות הימין, והליכוד בתוכן, ממשיכות לחרוט על דגלן את הימין המדיני- ביטחוני כעיקר. האיזון והמיזוג בין שני הנושאים הוא האידאלי ביותר. אנו, כצעירי מפלגת הליכוד, רואים שהימין הכלכלי מקיים ממשק עם הימין המדיני, אולם הידע בתחום הכלכלי מינורי עד כדי אפסי. מתוך המקום הזה, בחרנו השנה לעסוק בסמינר של תא לביא באוניברסיטה העברית ב”ליברליות כתפיסה חברתית”.

 

בסמינר שנערך בישוב משואות יצחק הישנה בגוש עציון, התעמקו הסטודנטים יחד עם הוגי דעות חברתיים-כלכליים מימין ומשמאל, הם שמעו הרצאות מרתקות מפי מגוון דוברים על התיאוריה חברתית-כלכלית של הימין הליברלי ועל עשייה ימנית בכנסת והממשלה. לקינוח שמעו הסטודנטים את חתן פרס נובל, פרופסור ישראל אומן, יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין ויו”ר צעירי הליכוד, דוד שאין, אשר חלקו איתם את דעותיהם על משמעות הכלכלה הליברלית.

 

“בסופו של יום, טעמנו טעימה קטנה מעולם הגותי שלם” אומר דוד “עולם שלעתים אנחנו מזניחים. כשהחוויה המשמעותית שניקח איתנו, הוא רצון גדול וסקרנות ללמוד יותר על התחום.”

 

האנשים שמאחורי הקלעים, שבלעדיהם זה לא היה קורה הם, דוידי פרל, ראש מועצת גוש עציון שסייע במציאת מקום לסמינר, המטה הלאומי בליכוד שתרומתם כיסתה את ההוצאות, מפלגת הליכוד שסייעו בתשלום עבור האוטובוסים וכמובן פעילי התא שעמלו ועבדו מאחורי הקלעים.

 

לסיום אומר דוד “בכנות התודה הגדולה מכולם מגיעה לכל העשרות אנשים שבאו, צחקו, שיחקו, למדו, התגבשו, אכלו ונרתמו יחד, כאיש אחד, לסיים כמות אלכוהול לא אנושית. הפכתם את השבת הזאת לחוויה מגבשת, מצחיקה וגם לימודית שלא נשכח עוד הרבה זמן, מחכים כבר לפעם הבאה.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

העתיד כבר כאן: צעירים, מהפכנים, ליברלים וליכודניקים. כולם בחדר אחד

אריק זיו ויזר

תא לביא מארח את חה”כ דני דנון בכנס בנושא “יום הנכבה דרך עיניים ציוניות”. /מאת אריאל מורלי

אריק זיו ויזר

היסטוריה אירופית עם צעירי ליכוד במכון ז’בוטינסקי

אריק זיו ויזר

החיזוק לרגב מפורום מנוף

אריק זיו ויזר

הראשונים לקיים פעילות שטח

Gilad Trugbild

תכירו: שרן השכל- המתמודדת החדשה ברשימת הליכוד.

אלי חזן
דילוג לתוכן