18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

הכנסת ציינה את היום הבין-לאומי למאבק באלימות כלפי נשים

הסטודנטים ברמת גן ביקור בכנסת ולמדו על הנושא דרך המוסד

מדי שנה מצוין בחודש נובמבר היום הבין-לאומי למאבק באלימות כלפי נשים. לקראת היום הזה ביקרו חברי תא לביא – המרכז האקדמי למשפט ועסקים בר”ג,  בכנסת וערכו סיור מודרך  בכנסת לרגל יום הבינלאומי למאבק באלימות  נגד נשים . לאחר הסיור זכו חברי  התא להשתתף בדיון מיוחד שנערך בוועדה למעמד האישה ברשות ח”כ ציפי חוטובלי .

 

הדיון התקיים בהשתתפות שר החינוך גדעון סער , חברי כנסת נוספים , נציגות ממשרדי הממשלה השונים וכן , נציגות ארגונים שעוסקים במאבק באלימות נגד נשים.

 

יו”ר תא לביא במרכז האקדמי למשפט ועסקים בר”ג – רחלי לוי , הפנתה את תשומת ליבה של חברת הכנסת חוטובלי למספר בעיות שישנם כיום בארץ  בעניין אלימות נגד נשים לדבריה :

” מתחילת השנה נרצחו 16 נשים ע”י בני זוגן ואנו עדיין מדי יום ממשיכים לשמוע בחדשות על מקרי אלימות במשפחה ובעיקר כלפי נשים , אני כיו”ר התא מתחייבת לפעול בנושא בתוך כותלי המכללה ולהגביר את המודעות לשיווין בין גברים לנשים , לכבוד האדם איש ואישה”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מראש קבוצה באצ”ל לאל”מ בחיל התותחנים בצה”ל

אריק זיו ויזר

מאוחדים נעמוד: אבות שכולים מובילים את הדרך בקידום אחדות בעם

אריק זיו ויזר

“אינני יכול לקבל התנאים בהם לומדים הילדים”

אריק זיו ויזר

ראה אור הכרך הרביעי בכתבי ז’בוטינסקי – מצב האומה

עינר אביב

בעקבות האונס בתל אביב : דרישה לתגבר כוחות

אלי חזן

הליברלים בליכוד בנושא התאגיד : לשנות כיוון

עינר אביב
דילוג לתוכן