21.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

הכל על הקומבינה במחוזות

לאחר שבוועדת החוקה הוחלט לפצל בין הצבעות כאשר המחוזות יבחרו בנפרד מהרשימה הארצית, החלה מהומה כך זה החל בוואטסאפ,

מי שנאבק בוועדה כנגד ההצעה היה אסי לוי, רק שזה לא הספיק.

מועמדי המחוזות  הגיבו שהם הולכים להגיש עתירה כנגד ההצעה שעברה בוועדה.


למי שלא יודע.
וועדת החוקה העבירה את ההחלטה על הפרדת הבחירות בין הרשימה הארצית למחוזות. השרים ישראל כ”ץ, חיים כ”ץ, זאב אלקין בעזרת ח”כ דוד ביטן וראש הממשלה נתניהו מכרו את מועמדי המחוזות ומתייחסים אלינו כקבלנים שאמורים להביא להם קולות ומי שיביא יזכה לתמיכתם. לא אכפת להם לבזבז מליוני שקלים ולו רק שהאינטרס שלהם ידרוס את הדמוקרטיה. אני קורא לכל מועמדי המחוז לא לתמוך ולעבוד נגד דוד ביטן ישראל כ”ץ חיים כ”ץ וזאב אלקין עד שההחלטה הלא דמוקרטית והלא שוויונית הזאת תבוטל. אני קורא למועמדים במחוזות לפעול נגד השרים האלה ונגד דוד ביטן. אני קורא לכולם לא לפחד ולהפסיק להיות “עבדים נרצעים” של השרים הללו וחבר הכנסת ביטן שמתייחסים לחברי המרכז כאל אנשים מסוג ב. יש להחרים כל אירוע שבו יופיעו חיים כ”ץ ישראל כ”ץ זאב אלקין ודוד ביטן שהוכיחו היום שחברי המרכז בעיניהם זה דבר שיש להשפיל ולזלזל בו.
מוטי אוחנה חבר מרכז וחבר לשכת הליכוד ירושלים


ועדת חוקה החליטה לקבל את את ההצעה של ישראל כץ להפריד בין הבחירות למחוזות לבין הבחירות הארציות .
חבר המרכז היחידי שהצביע לטובת חברי המרכז היה אסי לוי .
חברי היקרים חברי המרכז והמתמודדים תראו לאן מוביל אותנו ישראל כץ פשוט בושה וחרפה קומבינת הכצ׳ים שוב עבדה והעיקר לדפוק את החברים .
אבל הפעם זה לא יעזור לחבורה שדואגת לעצמה, תקווה אני שחברי המרכז יבינו מול מי הם עומדים ויצביעו פה אחד נגד
ההחלטה האומללה .
יאיר אילני
ח. מרכז סניף פ”ת .


העתירה עומדת להיות מוגשת ביום א. בשלב זה העותרים: גבי קדוש, אסי לוי, משה אדרי, ארנון מינס, אלי נאגר, יאיר אילני, אורי פארג’, סיני קהת. מי שרוצה להצטרף שיודיע. חשוב מאוד שנהיה 15 ,20 פעילים מרכזיים. לא לשכוח, גם הם צריכים אותנו!


חברים יקרים. בשעות  האחרונות עשיתי בירור יסודי ומקיף בקשר להצבעה היום. מסתבר, מעל לכל ספק,  שאת הרעיון ואת ההצבעה הוביל השר חיים כ”ץ יחד עם השר אלקין וראש הממשלה נתניהו. בין השלושה היה הסכם מלפני כמה חודשים שבמסגרתו חיים כ”ץ וזאב אלקין קיבלו את מבוקשם וזה פיצול הבחירות בין הפריימריז למחוזות ונתניהו את מבוקשו לגבי הפרוצדורה של כינוס המרכז. דוד ביטן דרש שהבחירות יהיו רק בגני התערוכה וחברי מרכז יבואו מכל הארץ להצביע שם. השר ישראל כ”ץ לא היה חלק מהעסקה המדוברת שבאה לוועדת החוקה כתוצאה מהדיל בין חיים כ”ץ אלקין נתניהו ובתמיכת דוד ביטן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד לא מפלגה לעשירים בלבד.

דניאל נחמיה

שלזינגר: קטסטרופת מחירים בישראל, אבל ליברמן מאותרג

מערכת ליכודניק

ברכות חמות לפרופ’ לימור סמימיאן דרש!

דניאל נחמיה

גילי סופר – ירוק בליכוד

מערכת ליכודניק

תוצאות פריימריז 2022 רשימה ארצית

אריק זיו ויזר

גדעון סער נפרד מד”ר מיכאל אבן

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן