18.1 C
תל אביב
23 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

הכוכב הראשי : נתניהו. הבמאי : ביטן. המפיק : סיסו.

התמונות מדברות בעד עצמן. אם היה ספק לגבי התמיכה בנתניהו אז קיבלנו אותה אתמול. אלפי המשתתפים בכנס ואין ספור התומכים מחוץ לו מראים שנתניהו הוא מנהיג חזק. מלבד זאת, ביטן מסמן את עצמו כדבר הבא בליכוד ואין לשכוח את הארגון וההשקעה של מנכ”ל הליכוד צורי סיסו אשר מוכיח מדי יום על רוחות חדשות במצודה

 

“תודה לכם חברות וחברים יקרים, תודה לכם שבאתם מכל חלקי הארץ.
אתם מרגשים אותי, אני אוהב אתכם.
תודה מיוחדת לך יו”ר הקואליציה ביטן על היוזמה. תודה לכם השרים, הח”כים, ראשי ערים, ראשי הסניפים והפעילים על התמיכה בי וברעייתי האהובה שרה, שצועדת איתי לאורך כל הדרך.
הצפתם אותנו בתמיכה ובאהבה שאני לא זוכר”.

 

אלו היו דבריו של ראש הממשלה נתניהו שבמהלכם הגן על עצמו ועלינו אל מול התקשורת והשמאל. המפגן אמש היה מפגן יוצא מהכלל שמציב את הליכוד בעמדה טובה מאוד לקראת הבחירות הכלליות. ההופעה של רוב השרים והח”כים מוכיחה שנכון להיום נתניהו כאן והוא כאן להישאר.

דוד ביטן

ביטן נמצא בשיא כוחו הפוליטימהיום. האדם שהחל כפעיל ליכוד מקומי זוטר הוא ביום אחד מהאנשים החזקים בליכוד. אמנם בשמאל יש מי שמנסה להדביק לו תדמית שלילית אך ביטן פשוט השאיר אבק למתנגדיו. הוא הפף באבחה לאחד האנשים החזקים בליכוד ויש להניח שנראה אותו במקום גבוה בפריימריז הבאים – אפילו לפני שרים מכהנים.

צורי סיסו

מנכ”ל הליכוד הוכיח אמש שאלו שמבקרים אותו פשוט לא מבינים שמדובר באיש מקצוע מהמעלה הראשונה. הכנס היה מאורגן לעילא ולעילא בכל הקשור לאחריות הליכוד. נכון, בכניסות היו תורים אבל צריך לזכור שאין לזה ולו קשר קלוש ביותר לסיסו. שירותי הביטחון נוהגים בצורה זהירה מאוד והאחריות היא כל כולה עליהם. חבל שהם מתסכלים כל כך הרבה אנשים. מכל מקום, זהו עידן חדש במצודה ויש לקוות שזה יימשך.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפרלמנט החדש של שישי

אריק זיו

מה מפסידים האנגלוז בליכוד?

רייצ'ל ברוידא

אהוביה טבנקין הלך לעולמו

אריק זיו ויזר

ליכוד אינטרנשיונלס

אריק זיו

משחררים את האסי

אריק זיו ויזר

שתיקה שכולה כניעה

משה איפרגן
דילוג לתוכן