19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

היום יתקיים דיון בבג”ץ בעתירה להפסקת תשלום הפנסיה לבשארה ולשלילת אזרחותו הישראלית.

היום (1/9/08) בשעה 9:00 בבוקר יתקיים דיון בבג”ץ, בראשותה של נשיאת בית המשפט העליון, בעתירתו של יו”ר הליכוד העולמי, דני דנון, להפסיק לשלם פנסיה מהכנסת לח”כ לשעבר עזמי בשארה ולשלול את אזרחותו הישראלית. מחר יתקיים דיון בבג”ץ בעתירה להפסקת תשלום הפנסיה לבשארה ולשלילת אזרחותו הישראלית.
מחר (1/9/08) בשעה 9:00 בבוקר יתקיים דיון בבג”ץ, בראשותה של נשיאת בית המשפט העליון, בעתירתו של יו”ר הליכוד העולמי, דני דנון, להפסיק לשלם פנסיה מהכנסת לח”כ לשעבר עזמי בשארה ולשלול את אזרחותו הישראלית.

בחודש יוני 2008 עתר “הליכוד העולמי” לבג”צ, באמצעות עוה”ד תומר רייף ותום אפלשטיין, ממשרד עוה”ד “זיסמן, אהרוני, גייר & עדי קפלן ושות'”, לשלילת אזרחותו הישראלית וזכויותיו כחבר כנסת לשעבר של עזמי בשארה. בעתירה מפורט הזלזול הבוטה של בשארה בשלטון החוק הישראלי ובמדינת ישראל ואף מנומקות הסיבות שבגינן נדרש להפסיק לאלתר את העברת הכספים לו.
העתירה מסתמכת על פירוט הכספים שיו”ר הליכוד העולמי, דני דנון, קיבל מהכנסת, לפיו בשארה מקבל מיום התפטרותו מהכנסת פנסיה חודשית על סך 7,100 ₪! ועם התפטרותו קיבל מענק הסתגלות בגובה של עשרות אלפי שקלים וזאת כשבשארה נמצא בשלבי חקירה על ריגול.

במקביל עתיד לעלות מחר קמפיין ציבורי שכותרתו “אוהב לשלם לאוייב?”, אשר מציג את האבסורד בהמשך העברת כספים מידי חודש והענקת זכויות למי שנחשד בסיוע לאוייב.

דני דנון, יו”ר הליכוד העולמי, אומר: “נאמנותם של חברי הכנסת הערביים לישראל – מוטלת בספק כל עוד לא הוכח אחרת. בעניינו של בשארה – נראה כי נאמנותו היתה תמיד לאוייבי ישראל ולא למדינת ישראל. המשך העברת כספים לאומיים לבשארה על ידי דליה איציק וזאת לאחר שזילזל בבוטות בשלטון החוק הישראלי ובמדינת ישראל היא ביזיון למשכן ולאומה כולה. לכל ברור כי התנהלותו הנפסדת והשערורייתית של בשארה מייצרת את הסמכות כנסת לשעבר, ואף מחייבת נקיטת צעדים ללא דיחוי”.לשלול את אזרחותו הישראלית ואת זכויותיו כחבר



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

כנס אלטרנטיבות לתפיסת “שתי המדינות” ביוזמת ח”כ חוטובלי

אריק זיו ויזר

שאמה : “הרכבות הקלות נראות יותר כמו רכבות לשום מקום”

אריק זיו ויזר

“סבתא בישלה ממשלה ולמי לא נשאר ?”

אלי חזן

“אנחנו מחויבים לפתרון בעיית ילדי הפלטים הנמצאים בבתי הכלא”

דני דנון: “למרות תיכון בליך, הליכוד עוד ינצח”

אריק זיו ויזר

דנון מבקש לצנן את השחיתות בכדורגל הישראלי

אלי חזן
דילוג לתוכן