13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

החטא הקדמון של סימה

מיכאל נחמן הפעם עם מסר חריף, אך לא בוטה, כלפי ידיעות אחרונות, העיתון של המדינה ?

בשבת האחרונה עלעלתי לי בין חלקי "העיתון של המדינה", ולרגע חשבתי שאולי טעיתי במדינה.
מוסף השבת של "ידיעות אחרונות"  הזכיר את עיתון הפראבדה ז"ל, או  לחילופין את אחיו המפגר שיבדל"א יומון מפלגת הב'עת הסורית "תישרין".

ארשת פניה הקודרות של הגב' לבני הייתה מרוחה  לאורך ולרוחב השער, בפוזה מהרהרת ועטורת חשיבות עצמית משל הייתה צ'רצ'יל או הרצל.
רק הייתה חסרה שם מרפסת, אך אל דאגה, עורכי העיתון דאגו לתמונה שלה בחצר ביתה כשברקע המאבטח וכשהיא מצולמת אוחזת בטלפון בידה, ומשקפי השמש השחורות משווים לה "לוק" כאילו הייתה הסוכנת החשאית "דאבל 0 לבני", המנסה להציל את העולם מציפורני נתניהו.
וזהו רק הפרומו לכתבה המתרפסת של הגב' קדמון, שמלבד לעשות ספונג'ה בחצר ביתה המפואר, עשתה הכול כדי להאדיר את דמותה" ההרואית" של הגב' לבני.

ומה נאמר ומה נספר אודות הכותרת בצבעי שחור לבן וכמובן האדום. תגידו עורכים יקרים לא שכחתם במקרה את הירוק כדי שהתמונה תהייה מושלמת?.
אך כמו שאמרנו, "הכופתאות" נמצאות בתוך הכתבה. 
הגב' ליבני בעזרת הגב' קדמון עוסקת בשכתוב של ההיסטוריה וגרוע מכך גם של המציאות.
"אם נתניהו לא יעצור את הרכבת", אומרת לבני הוא יהיה אשם. הוא יהיה ראש הממשלה אשר בתקופתו הוקמה "חמאסטן".

לרגע הגב' ליבני שוכחת שהיא הייתה המוציאה והמביאה של שרון ב"התנתקות "ובמעשה הנואל של התעלמות  מבוחרי הליכוד.
מעולם לא שמענו את הגב' ליבני מכה על חטא לאור "ההישגים הפנומנאליים" של "ההתנתקות", שכידוע "שידרגו" את מצבה האסטרטגי של המדינה לאין שיעור.
ולה יש עוד את החוצפה ועזות הפנים לדבר על "חמאסטן".
ובכן הגב' ליבני, טלי קורה מבין עינייך, ותפסיקי לדשדש במי האפסים של פוליטיקה רדודה וספינים תקשורתיים מבית היוצר של ארד, אדלר ושות'.

הרי  כשביבי דיבר על טילים שיתעופפו ועל מדינת "חמאסטן",
מה לא נאמר עליו, "מפחידן מקצועי", "דמוראליזיסט חסר תקנה", שלא לדבר על החפצים המעופפים הבלתי נשכחים של דובי חמודי זכור לטוב.

הגב' ליבני לא חוסכת מהציבור את הגיגיה ופורשת את משנתה לציבור כאילו לא הייתה אי פעם רוה"מ וגם שרת חוץ שממשלתה הציעה כמעט הכול, ונענתה בשלילה ע"י הפלסטינים.

אך כבת למשפחה הלוחמת, עברה ציפי בהצלחה את המטמורפוזה, וכשהיא מחובקת ע"י חבריה החדשים לדרך, היא לא נותנת לאמת ההיסטורית להפריע לה בהמשך פסטיבל הכזבים והבדותות.
אילו היה מדובר בפוליטיקה פנימית ניחא, אך הגב' ליבני ביודעין ושלא ביודעין, מבאישה את ריחה של המדיניות הישראלית בחו"ל ומציירת אותה כסרבנית שלום  וזאת כשהיא יודעת את האמת לאשורה.
ובכן ציפי,לא הכול כשר ונכון בדרך למטרה שהצבת לעצמך כשבדרך רמסת כמה ערכים בסיסיים של סולידריות, אבל האמת היא שאין לנו שום ציפיות ממך.

התחלנו בעיתון של המדינה ושם גם נסיים, אני חושב שאט אט מאבד העיתון את הלגיטימיות שלו ככלי תקשורת הגון.
ההתגוללות המתוזמנת על נתניהו שמניעיה האמיתיים ידועים לכול, גורמת לאחרוני הקוראים לחוש מיאוס ושאט נפש מהעובדה שהעיתון  מנסה להפיל ראש ממשלה
שנבחר באופן דמוקרטי בכל הדרכים, הכוח הרב, והמשאבים העומדים לרשותו ולקברניטי העיתון הייתי קורא ואומר: "תעצרו את הרכבת לפני שיהיה מאוחר מידי,  ואולי תותירו משהו מהכבוד העצמי האבוד שלכם".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

די למסע ההפחדה!

אלי חזן

תיקון נשים

אריק זיו

תושבים מהדרום כותבים לליכודניק

אריק זיו ויזר

הונגריה כשער של ישראל לאירופה

אריק זיו ויזר

המצב בונצואלה – מיוחד לליכודניק

אלי חזן

הרשימה מסתדרת לנתניהו

פוסט בינגו
דילוג לתוכן