25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
יומן ארועים

הזמנה להפגנה של צעירי הליכוד חיפה

ביום שלישי ה1.7 בשעות 16:00 – 18:00 בקולנוע חן (רח’ שבתאי לוי 7 שכונת הדר בחיפה)

 

 

חברי ליכוד יקרים, העיר חיפה מאבדת את צביונה היהודי והציוני. לפני מס’ שבועות נמכר בניין קולנוע חן, אבן יסוד בחיי התרבות והפנאי של העיר והיפוך למרכז מורשת פלסטיני, בתיווכו של ח”כ לשעבר עזמי בשארה, שברח מישראל בשל בגידה. בנוסף, שבוע אחר שבוע מאות מפעילי השמאל הקיצוני והמפלגות הערביות מניפים בגאון את דגלי אש”ף ללא מענה בשם הדמוקרטיה וחופש הביטוי.

אנו, צעירי הליכוד חיפה, החלטנו להסיר את הכפפות ולארגן עצרת מחאה נגדית ולהילחם על עירנו ברוח ערכי תנועת הליכוד – ציונות תוך קידומה בערכים דמוקרטיים. לשם כך אנו צריכים את עזרתכם. אנו מזמינים אתכם להפגין לצידנו ביום שלישי ה1.7 בשעות 16:00 – 18:00 בקולנוע חן (רח’ שבתאי לוי 7 שכונת הדר בחיפה) משם נצעד לבניין העירייה ונראה שהציונות החיפאית עודנה חיה וקיימת, למען הדורות הבאים בעיר הכרמל. מבין מארגני ההפגנה ופעילי צעירי הליכוד חיפה נמנים אושר טקאטש, יניב בן שושן, חיים לוי, דניאל סיגלוב, אוהד פונדו יאנו, פליקס קוריטני ואנוכי.

מצפים לראותכם!



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יואב דבוש מזמין להילולה הגדולה של ל”ג בעומר

אלי חזן

אבי דיכטר יתארח אצל צוקית אהרון במושב שריגים – לאון

אריק זיו ויזר

הזמנה לעצרת למען החיילים בחיפה

אלי חזן

הזמנה לאירוע : מסיבת הצעירים עם ראש הממשלה

אלי חזן

הזמנה לשדולה פרלמנטרית בכנסת – שדולה ”לזכויות ילדים ונוער בסיכון”

אלי חזן

היא חוזרת : קטי שטרית מזמינה אתכן ואתכם לחגיגות המימונה בבית שמש

אלי חזן
דילוג לתוכן