23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

הזיגזוג של יעלון נחשף

חבר מועצת העיר ופעיל הליכוד גיל חדד פנה בשיחה שהתקיימה ב-12 באפריל אל שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון בנושא אלאור אזריה ויעלון בתגובה ענה: "אם החייל יורשע צריך להעניק לו חנינה". את הדברים שמעו גם שאר הנוכחים בחדר הישיבות ובהם חברי מועצת העיר וראש עיריית לוד.

בימים אלה, כאשר האזרח בוגי יעלון מתבטא בניגוד לעמדת ראש הממשלה, שרי הממשלה ורוב בולט בציבור, כדאי לשים לב כיצד אותו יעלון משנה את גרסתו בהתאם להלך רוח התקשורת. חשיפת שיחה זו בולטת במיוחד כיום וממחישה את הזיגזוג של יעלון כדי לקטוף עוד דקות של תהילה בערוצי התקשורת.

יש לזכור כי המשפט: "חייל שסרח" היתווה את רוח המערכת עוד בטרם נודע מכלול הפרטים ובטרם הושלם התחקיר הראשוני בו אלאור אזריה כלל לא היה שותף. ייתכן כי אלמלא היה ממהר יעלון לחרוץ את דינו של אזריה, המשך המשפט היה נראה אחרת.

כך או כך, כדאי לשים לב כי בחודש אחד הצליח ארגון "בצלם" לפגוע פעמיים בתדמית המדינה. בפעם הראשונה כאשר עמד מנכ"ל "בצלם" וקרא למועצת הביטחון של האו"ם לפעול כנגד מדינת ישראל (עמדה שאומצה לאחר מכן על ידי המדינות החברות במועצת הביטחון) ובפעם השניה כאשר גרם לטלטלה עזה באמון הציבור בצה"ל ובמפקדיו בעקבות הקלטת שתהפוך לעדות בבית המשפט הבינלאומי בהאג.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי לא יהיה בכנסת הבאה, זוהר או חזן?

אריק זיו ויזר

איוב קרא לא הסוס של קליגולה !

אריק זיו ויזר

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בהרצליה למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

הדס שון לוי: פרשת האונס מדירה שינה מעיניי

מערכת ליכודניק

בית הדין בוחן את העתירה של מלכא ואיפרגן להעביר את הבחירה המחוזות למתפקדים

מערכת ליכודניק

תוצאות בחירות בסניף הליכוד פרדס חנה למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן