26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

ההירש ישראל על מינוייך חלל

בוזגלו החרים את טרה, וגם סופר סל ?, ארדן הרעיד את המשטרה, מירי הזיזה את הגבינה, הרכבת הקלה ורפורמת הרכב . אקוניס ירה בנגמ”ש ונפגע, שרן בהצלחה

זוהי באמת שאלה עניינית : האם המינוי של גל הירש למפכ”ל הוא מינוי טוב או לא?

אין ספק. מדובר באדם ערכי מהמעלה הראשונה. יחד עם זאת, מוכרחים לומר עם יד על הלב שהכישלון במלחמת לבנון השנייה עומד לו לרועץ. לאחר ששמעתי את בכירי המשטרה הלשעברים שכשלו בתפקידם אני בטוח שהמינוי מצוין. רק הרעש שהם יצרו סביב המינוי זה בטוחה להצלחה. כלומר, הצלחה רבה יותר מההצלחה שלהם בתפקיד.

כאשר באים ומודיעים שיש נגד גל הירש חקירה אני נזכר בחקירה של רובי ריבלין. הוא היה אז המיועד להיות שר משפטים שנאלץ להסתפק בשר התקשורת כי היו שפחדו אז מריבלין העצמאי פחד מיותר. מיותר לציין כי אחרי שהמינוי של ריבלין נפל, נעלמה החקירה. כמה חבל שהא מתקרנף עכשיו.
אך ריבלין לא היה היחידי. עמדו חקירות כנגד רפול וכנגד נאמן והרשימה עוד ארוכה וכאשר אנחנו בעיצומה של פרשת רות דוד  ההתקפה על ארדן והירש נראית מוזרה. מה גם שאנחנו רואים התגייסות של לשעברים מהמשטרה נגד המינוי כאמור. אלו אותם לשעברים שגידלו את שבעת הניצבים שנאלצו לעזוב בשנה האחרונה והם פוסלים את גל הירש.. אשכנזי וחבורת הפוטש טובה להנהגה והירש לא? אשכנזי שהדיח קצינים על שקר שיקר לאורך כל הדרך הוא כשר ?
אז ארדן הזיז להם את הגבינה .


גם מירי

 

ההתנפלות על ארדן מזכירה עוד הזזת גבינה. קוראים לה מירי רגב. היא הגיעה למשרד התרבות כאשר היא מה זה הזיזה את הגבינה לאלו שחגגו על מערכת התרבות במשך שישים שנה. כל ההתקפה עליה הייתה מאלו שגזרו את הקופון. כשמירי הודיע שהיא הולכת לחלק מחדש את העוגה מבחינתה זה לא עוד פטרונות.

גילה אלמגור עשתה תרבות בהתנדבות או שהיא קיבלה חבילות של כסף בתמורה? עכשיו הכסף יגיע ישירות לקריית שמונה ודימונה.
ביבוא הרכב כץ הזיז את הגבינה. וכך, לאורך שנותיו כשר התחבורה הוא מותקף כל הזמן. עכשיו הרפורמה ביבוא הרכב היא עובדה מוגמרת. נשארו עוד מספר תקנות והיא תביא שינוי מבורך.
לכן ארדן מזיז את הגבינה וגל הירש מועמד טוב ומבחן התוצאה הוא שלו.
נזכיר כי מעולם לא נחקרו לעומק הפרסומים של מפכ”לים לשעבר שהיו להם קשרים עם משפחות הפשע וכן גם בפרשת רות דוד אין חקירה מעמיקה ההרגשה שפה מעדיפים לגמור ולהמשיך.


דני דנון

 

מתברר כי המינוי של דנון הזיז הרבה גבינות בתוך הליכוד הראשונים להרוויח הם השר אקוניס וצחי הנגבי שעומד להחליף אותו בעוד מספר חודשים כאשר יגיע מועד הרוטציה. התיק של החלל והמדע עבר אליהם.
עכשיו נשאר תפקיד יו”ר המרכז כאשר ההערכה היא שמי שתזכה היא השרה מירי רגב. מולה מתמודדים יו”ר הסיעה צחי הנגבי, ח”כ דודו אמסלם, ס.השר ירון מזוז ,שמעון בוקר ודורון אטיאס. הוזכר השבוע גם שמו של השר אלקין אך הוא הודיע כי הוא מתכונן להשקיע בלשכת הליכוד שהוא עומד בראשה ובמשרדי הממשלה שקיבל עליו.
התמודדות על יו”ר המרכז תהייה בטווח השנה הקרובה. להערכתי בינתיים נתניהו הוא ממלא את מקום יו”ר המרכז.


מבחן בוזגלו לטרה

 

בחודשים האחרונים מנהל רן כרמי בוזגלו מאבק בפרזנטור האנטי ציוני של מחלבות טרה – משה נוי . רן הרים קמפיין באינטרנט “לא קונה טרה כי חלב משווקים עם כבוד לאומי”.

אני גרופי של גבינת השוקולד של טרה  והשבוע מישהו הזיז לי את הגבינה. אני מגיע למדף ומה אני מוצא? גבינות של תנובה. וכך אני מביט שמאלה ומיד ימינה ואין טרה על מדפי החלב וכך נעלמו רוב מוצרי טרה ממדפי סופר סל.
להוציא קצת גבינה צהובה מוצרי טרה התאדו. לגבי גורם המקורב לסופר סל זה מאבק מול טרה על המותג של שופר סל בחלב. אך מנגד על המדף ראינו שהמתחרה תנובה חוגגת וכך גוללתי קצת בגוגל ועלה הקמפיין של בוזגלו שהוא אחד מהרבה קמפיינים ברשת נגד טרה והפרזנטור של משה נוי. המחאה כפי הנראה מביאה תוצאה : שופר סל שנאבקת על לקוחות מוציאה את טרה מהמדפים.


שיהיה בהצלחה לשרן

 

חברת הכנסת שרן השכל לפני שנה הייתה חברת ליכוד אלמונית ועכשיו היא קופצת להנהגה של הליכוד. שרן מחליפה את דני דנון שיוצא לתפקיד השגריר באו”ם. מאז שנבחרה למקום ה – 31 שרן מותקפת ע”י רבים בליכוד. מצד אחד היא מואשמת שהיא שייכת לליכודניקים החדשים, ובהמשך מזכירים לה כי היא הופיעה בהסכם ז’נבה. עוד רבים הופיעו במיצג השווא הזה כולל חברי כנסת ושרים מהליכוד. אז שרן חברת כנסת בואו וניתן לה מאה ימי חסד ונראה לאן היא מובילה. יכול להיות שכל הביקורת נובעת מקנאה וצרות עין. צריך לזכור כי בפעם הבאה היא צריכה לעבור פריימריז בארצי ולכן תנו לה לעבוד.


גם אקוניס הזיז גבינה לארדן

 

כאשר הלך לעובדי רשות השידור והבטיח לבדוק את הרפורמה. עד אז עובדי רשות השידור השלימו עם הרפורמה זה עבר חקיקה בכנסת, אך השר הטירון הלך ונתן להם תקווה. אז יצאנו נגד המהלך של אקוניס וטענו כי הוא יורה בנגמ”ש כאשר הוא לוקח רפורמה של ארדן ומערער עליה.

עכשיו כמו ילד קטן הוא מאשים את עובדי רשות השידור “אתם כפויי טובה”. מדוע אקוניס נעלם ונאלם? הרי לרוץ לתקשורת הוא ידע כאשר הבטיח לבדוק ולשנות את הרפורמה ברשות השידור.

אפשר לומר כי הגבינה נזרקה לפניו של אקוניס שעף השבוע לחלל.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

קרב רב

אריק זיו ויזר

הדורון של האוצר רע לעם

יוני נזכור אותך גיבור

אריק זיו ויזר

להצלחה אבות רבים

אריק זיו ויזר

כבל חדש

אריק זיו ויזר

תודה ניקי היילי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן