17.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

ההיסטוריה של השר מיכאל איתן

השר האחראי על הקשר עם הציבור מוכיח כי האינטרנט ממשיך להיות האמצעי הבלתי אמצעי וישיר לקשר עם הציבור

משרדו של השר הממונה על שיפור שירות הציבור, השר מיכאל איתן, מפעיל  את אתר שיתוף הציבור אשר עיקרו הוא שיתוף הציבור בפעילות במשרדי הממשלה ובפעילות הממשלה .

 

 

כיאה לתפקידו יזם השר איתן את חיזוק הקשר עם הציבור ובייחוד לנוכח המחאה החברתית ואכן משרדו של השר הקים את אתר “הידברות” אשר קיבל לידיו לשמש כערוץ ישיר בין וועדת טרכטנברג לבין הציבור.

 

 

האתר מעביר את דיוני הוועדה בשידור ישיר. דבר זה מהווה תקדים עולמי ורף חדש בשקיפות ציבורית שכן מעולם לא הועבר בשידור ישיר, בוודאי לא בארץ, שידור ישיר וחי של וועדה ממלכתית משום מדינה כלשהי. משמעות האתר, המאפשר לכולם להשתתף וירטואלית בדיון, היא שהציבור אינו נותר פאסיבי בצפייה אלא משתתף בו וממשב את תגובותיו לוועדה במהלך השידור באתר . כמו כן, התקבלו באתר אלפי פניות והצעות שהועברו לוועדה ונרשמו בו תגובות ושיח עירני מאוד .

 

השר מיכאל איתן  שמזוהה יותר מכול עם שקיפות ציבורית ושלטון תקין עוסק בנושאים אלה שנים רבות.

 

כזכור, איתן היה הראשון שהעביר את שידורי הוועדות בהן עמד בכנסת בשידור חי. איתן היה הראשון להבין את משמעות האינטרנט ואף עשה בו שימוש נרחב בפריימריז האחרונים. חובה לציין כם כי איתן היה ממקימי אתר הכנסת .

 

 

לאתר הידברות לחצו כאן או על הקישור הבא : http://hidavrut.gov.il/

 

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תנועת אומץ בפנייה לראש הממשלה לגבי תמלוגי הגז

אריק זיו ויזר

ישיבת הממשלה בתל חי

אריק זיו ויזר

כחלון: מורשת חללי האצ”ל מכתיבה לנו לשאוף לשלום

אדלשטיין קורא את לבני לסדר

תמונות הנרצחים פורסמו בהסכמת המשפחה

אריק זיו ויזר

שרת התרבות והספורט, ח”כ לימור לבנת, שוחחה הערב עם הג’ודוקא אליס שלזינגר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן