25.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הדקה 89 לקראת חלוקת התיקים, ממתינים לנתניהו/יומן פוליטי – אריק זיו

נפתח בברכות לח”כ גדעון סער. סער היה הקטר של נתניהו בהקמת הממשלה ולאחר תלאות תוצג ממשלת נתניהו ביום שלישי הקרוב.
אין ספק כי סער וארדן יהוו גורם דומיננטי בממשלה הבאה מבלי להכנס לתפקידים שיקבלו. גדעון סער
מועמדו של נתניהו לתפקיד שר החינוך ,בכל מקרה בכיר בממשלה

סילבן שלום
סילבן שלום בורג חשוב שנתניהו חייב להתייחס אליו. הכי קל להתעלם אך תמיד, כך צריך לזכור, יש מחיר. אני זוכר כיצד נערי שמיר מחקו את לוי בתחילת שנות ה – 90. בבחירות 92′ הוביל שמיר בסקרים, הוויכוח הפנימי הרס את הליכוד והפסדנו את הבחירות.

ההמשך, כל כך קשה לשכוח, היה כאשר לוי הפסיד לנתניהו ב – 93′ את ראשות הליכוד ושוב התבצעה מחיקה של לוי ומחנהו שהעמיק את הפערים בתוך הליכוד. המצב נשמך עד לבחירות 96′ אז נאלץ נתניהו לקבל את לוי כסיעה ולשלם מחיר כבד על כך.

לכן, כפי שנתניהו השכיל להכניס שותפות לממשלה ולשלם את המחיר, חייב יו”ר התנועה להתייחס לסילבן שלום ולא להתייחס ליועצי אחיטופל שממילא בעוד שנה כבר
לא יהיו לידו.
אין ספק כי נתניהו ימצא פתרון מכובד.

 לימור לבנת
לימור לבנת היא חברת כנסת וותיקה שצריכה להוביל בתפקיד ביצועי. לדעתי לימור היא
בולדוזר שתפקיד שרת החינוך אומנם פגע בה, אך לימור בולדוזר אמיתי בעשייה.

כחלון משה
כחלון עולה דרגה. איני יודע איזה תפקיד נתניהו ימסור לו אך אין ספק כי כחלון יפתיע כפי שהפתיע בעבר. הוא מועמד לתפקיד באחד מהמשרדים הבאים : התקשורת, איכות הסביבה ושר במשרד האוצר.

גלעד ארדן
בחור צעיר, חכם ונמרץ. בכנסת הקודמת הוכיח כי הוא בעל אנרגיות חיוביות וחרוץ. גלעד מנהיג רציני ואין ספק כי גלעד מהווה את תשתית המנהיגות במפלגה. הוא כנראה יכהן כשר להגנת הסביבה.

בוגי יעלון
בוגי, אשר הגיע רק בתקופה האחרונה, מציג מנהיגות אחרת. מנהיגות עם ערכים. בוגי הוא שליח ציבור אמיתי שכן, כאשר התברר כי העבודה מצטרפת לממשלת נתניהו הוא הודיע כי הוא מוותר על תפקיד שר הבטחון. אין ספק כי נתניהו יבנה לבוגי תפקיד בכיר בהתאם למעמדו הציבורי.

בני בגין
אם נבצע השאלה מהמונח “כל המוסיף גורע” הרי שלגבי בגין יהיה זה נכון לומר כי “כל המשבח גורע”. גם בגין הבין כי לאור תוצאות הבחירות הליכוד יאלץ לשלם לשותפות והודיע כי הוא לא יהיה מחסום להקמת ממשלה. אין ספק כי האצילות של בגין מוכיחה כי התפוח לא נפל רחוק מן העץ. .

יוסי פלד
שמו אינו מוזכר אך מוכרחים לזכור שיוסי הגיע לליכוד כאשר היינו קטנים בניכר הפוליטי ואף אחד לא חשב שהליכוד יבצע מהפך שלטוני. יוסי חרש את השטח ועבר סניף סניף מצפון ועד דרום.לא יהיה זה מופרך לומר כי לליכוד היו 12 חברי כנסת בקדנציה הקודמת ויוסי היה הח”כ ה – 13. יוסי היה חלק בלתי נפרד מסיעת הליכוד בכנסת הקודמת רק בלי זכות להצביע.

לאה נס
לאחר קדנציה מחוץ לכנסת חזרה ובענק כאשר הגיעה בפריימריס למקום הראשון בנשים. פעלה רבות בנושא איכות הסביבה בקדנציה האחרונה שלה וכפי הנראה גם תכהן
בממשלה.

ישראל כ”ץ
נתניהו ייתן לכ”ץ תפקיד ביצועי רציני. ישראל כץ המועמד המוביל לתפקיד שר האוצר, בכל מקרה כ”ץ יכהן בתפקיד ביצועי.

יובל שטייניץ
נאמנו של נתניהו וראש צוות מאה הימים של ממשלת נתניהו השניה. יובל מועמד מוביל לתפקיד שר במשרד האוצר ובמידה ולא, יכהן כשר ביצועי.

דן מרידור
נתניהו ימנה את מרידור לתפקיד השר לעיניים האסטרטגים, נושאים הקרובים ללבו של דן.

יולי אדלשטיין
יולי מאוד מקורב לנתניהו ימונה לשר בממשלה,

איוב קרא
מצפה  לתפקיד כנציג המיעוטים בממשלה.

עוד מחכים לתפקיד מיקי איתן,וגילה גמליאל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סטלין בחליפה של ארמני

נטע זר בליכוד !

אלי חזן

ברק ברח ונכשל

אריק זיו ויזר

הזובור שציפי תעשה לגבאי

אריק זיו ויזר

מרכז או מתפקדים זאת השאלה

אריק זיו ויזר

פרס זה הרס עצמי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן