24.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
עביר
מיכל מנין

“הגמל לא רואה את הדבשת שלו” מאמר תגובה לגברת עביר קובטי

התמונה שמציגה הגברת קובטי הייתה יכולה להיות תמונה עצובה של מציאות מאכזבת אם רק הדברים שמציינת הגברת היו מבוססים על עובדות ולא על חצאי אמיתות סובייקטיביות.

 

גברת קובטי היקרה

כנראה שאני ואת לא חיות באותו אזור אלא אם כן אני חיה בבועה ולא מודעת למתרחש סביבי דבר שקשה להגיד עליי.

מדינת ישראל מאז ומתמיד עשתה הכל על מנת לקדם את תהליך השלום בינה לבין הפלשתינאים,

מדינת ישראל הזרימה מיליוני שקלים, משאבים ואף כלי נשק(ראה הסכמי אוסלו), על מנת לאפשר בעתיד יישות פלשתינאית עצמאית, מפותחת כלכלית.

לצערי ולצערך המנהיגות הפלשתינאית מצאה לנכון לעשות שימוש בכספים ומשאבים אלו בפעולות טרור.

יתרה מכך מיליארדי כספים מוזרמים לשטחי הרשות הפלשתינאית ע”י האו”ם ומדינות שונות נוספות בעולם, גם הכסף הזה אינו משומש לצרכי פיתוח הכלכלה בשטחי הרשות.

משום מה נוח למנהיגי הפלשתינאים להנציח את תופעת הפליטות והאבטלה.

ואם כל הקהילייה הבינלאומית מאשימה את הפלסטינים ב”אי לקיחת אחריות על עצמם” לאחר הזרמת אותם מיליארדי דולרים לרשות כנראה שאמת בדבר.

עוד טענת במאמרך שממשלתם של הפלסטינים “שוקדת על בניית מוסדות המדינה ואנשיה מרחיבים את המאבק הבלתי אלים” ואף על “הפסקת הפיגועים”.

שוב כנראה שאני ואת לא חיות באותו אזור,

כי אני רואה דבר אחר לגמרי:

אני רואה מנהיגי קש שהם לא פונקציה לעם הפלשתינאי, אבו מאזן וחבריו אשר כל כך אוהבים להחשיבם למתונים אינם מנהיגים את העם הפלשתינאי, העם הפלשתינאי הצביע בבחירות ובחר בארגון טרור להנהיגו:החמאס.                        אותו ארגון טרור שממשיך בפיגועי הטרור, חוטף חיילים ואינו מכיר במדינת ישראל.

וההפגנות הבלתי אלימות שדיברת עליהם, היכן הם מתרחשות?אני ישמח לדעת.ביקרתי בנעלין, צפיתי בפלשתינאים ה”מפגינים” שם, אם לזרוק אבנים ולתקוף חיילי צה”ל היא אינה אלימות אינני יודעת מה היא אלימות.

ובנושא התביעות השונות בבתי הדין הלאומיים, כל פעולותיה הצבאיות של מדינת ישראל עד היום התבססו על דבר אחד:הגנה מפני טרור ותשתיות טרור.

צבא ההגנה לישראל הינו הצבא ההומאני ביותר בעולם, אף צבא לא היה נלחם במלחמת טרור מתמשכת שמאיימת על קיום מדינתו באיפוק וסבלנות כמו שצבא ההגנה לישראל נוהג בהם.מרובים המקרים בהם צה”ל יכול היה  לפעול בצורה שלא תסכן את חייליו אך אולי תפגע באוכלוסיה מקומית ולכן העדיף לסכן את חייליו על מנת למנוע פגיעה באזרחים.(ראה מבצע חומת מגן).

אם כבר מי שצריך להיתבע באותם בתי דין בינלאומיים הם אותם ארגוני טרור, שבמשך שנים פוגעים ותוקפים אוכלוסיות אזרחיות חפות מפשע.

ואותם פעילים פרו פלשתינאיים שמגיעים לאולמות הרצאה של נציגים ישראל לא מביעים את מחאתם בצורה תרבותית ומקובלת, הם “מפוצצים” את ההרצאות בשילוב פעולות הסתה,פרופר הסתה!

אבל כמובן שלמדינת ישראל אין זכות להתקומם על כך הרי ישנם ערבים ישראלים שמבצעים את אותם פעולות הסתה בקמפוסים בתוך מדינת ישראל, לכן  הועלתה פליאתך על עצם ההתנגדות לכך.

מדינת ישראל לעולם לא הפרה את החוק הבינלאומי, למעשה הפלשתינאים ברי מזל תשאלי למה?

אני יענה לך, בגלל שלעולם הפלשתינאים לא יכלו לבקש להם אויב טוב יותר ממדינת ישראל.

ארה”ב וכל שאר מעצמות העולם לא היו נוהגים בסוגיה הפלשתינאית  ב”כפפות של משי” כמדינת ישראל.

אז מה שאני מנסה בעצם לומר לך גברת קובטי

שכנראה שהגמל לא רואה את הדבשת של עצמו,

כדאי שהעם הפלשתינאי יעשה בדק בית ויבדוק את כל התנהלותו מראשית הסכסוך הישראלי-פלשתינאי.

 

 

 

*הכותבת הינה דוברת תא סטודנטים ציוני לאומי באונ’ חיפה ופעילה פוליטית.

הכתבה מ YNET

 

עביר

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הענשת שוטר שפעל כחוק – רק בישראל

אריק זיו ויזר

על דמעות של מלאכים, חיות-אדם וטוקבקים

אריק זיו ויזר

דממת אלחוט-גירסת “קדימה” 2011

אריק זיו ויזר

פיצוץ השיחות: עוד חוזר הניגון

אריק זיו ויזר

לא כל כך נהדרת

אריק זיו ויזר

עבר, עתיד והווה נקשרים זה בזה

דילוג לתוכן