20.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

הגיבנת הליכודית של ראש הממשלה

ראש הממשלה מתנהג לליכוד כאילו התנועה היא גיבנת עבורו. ממש כך. בבוקרו של יום האתמול היה ברור שנתניהו מגיע לועידת הליכוד הואיל והוא יו”ר התנועה. באותן שעות התנהלו מאחורי הקלעים שיחות שבהן הגיעו להסכמה על נוסח החלטה של ההצעה כנגד האיחוד עם ליברמן. הושגה הסכמה לנוסח הצעה שההתנתקות מליברמן תהיה בעתיד כדי לא לפגום בסיעה המשותפת.

 

 

אך במהלך היום התברר כי נתניהו מהתל בליכוד. נתניהו דאג לעתירה בבית הדין של הליכוד כנגד ההצעה על כך שהיא לא הוגשה לפי הסדר הנכון ובית הדין קיבל את ההצעה והיא הורדה מסדר היום.

וכך המשיך נתניהו במהלך כל היום לא לאשר שהוא מגיע לוועידה. כותרות העיתונים כבר היו מוכנים בנוסחים הבאים : נתניהו מבייש את הליכוד בפעם השניה כאשר הוא לא מגיע לועידה.

חברי הועידה שהבינו כי נתניהו לא מגיע החלו לנטוש את האולם. בשעה מאוחרת הוא הגיע. יועצו גבי קדוש העניק לכולם מחזה סוריאליסטי כאשר נראה מתחנן לחברי הועידה שיכנסו פנימה אך רבים מהחברים פשוט אמרו לו נייט. “נתניהו לא מכבד אותנו- אז למה לכבד אותו?”

פשוט לראות את גבי קדוש מראה כיצד אנשי הליכוד מנוכרים לנתניהו, מוכיח כי הליכוד עלוב.

צריך להבין כי עד שנתניהו לא הגיע, שרי הליכוד לא הגיעו לועידה. הבכיר היחידים שהגיעו לועידה בזמן היה יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין  והיו”ר הקודם רובי ריבלין. שאר שרי הליכוד פשוט נעלמו עד שנתניהו הגיע.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נתניהו הסתכל לגדי בלבן של העיניים

הוגשה עתירה לבית הדין למניעת כניסת מתפקדי ג’ואריש/מפקד הארגזים

אריק זיו ויזר

גדי מנכ”ל יו יו

אריק זיו ויזר

דנון : “אני נחוש למנוע בכל הכח שריון של אהוד ברק בליכוד בכל צורה שהיא”

אלי חזן

2500 סיבות לא להתמודד למזכירות הליכוד

אלי חזן

ז’בוטינסקי ב-1903:”יש לעקור מתוכנו את רוח הבוז העצמי”

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן