32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הגז שווה זהב

העבודה הולכת ונעלמת, הכיסים העמוקים של ברקת, האם ב 2017 ועידה חדשה בליכוד, רמת גן לאן, אין טראמפ לבית הלבן ?

נחמיה שטרסלר הפך את שטייניץ לאיש השנה שלו, רבים שפשפו את העיניים בשל הבחירה הזאת.

בכתבה מסביר שטרסלר ששטייניץ צדק במתווה הגז שנחתם ושהוא הביא הסכם עם ירדן. הוא מסביר גם ששלי יחימוביץ שיקרה לציבור גם בנתוני המחיר  של הגז וגם בכך שטענה שמאגר לוויתן לא יפותח.

מתברר ששטייניץ הוכיח כי צדק בהתמדה שלו מול גלי שנאה ושקרים שהפיצו בתקשורת. קרן נוייבך ושלי יחימוביץ היו מהמובילים שעשו לשטייניץ שחיטה תקשורתית.

ומי זוכר שנתניהו הטיל את יהבו ואפילו הלך והופיע בבג"ץ כדי שמתווה הגז יעבור?

אין ספק כי שטייניץ ראוי ששלי יחימוביץ פשוט תבקש ממנו סליחה ובטח מעם ישראל, כאשר יצא שבמקרה הטוב היא עיוותה את האמת ובמקרה הרע היא פשוט שיקרה וניסתה להכשיל את מדינת ישראל.

בהסכם עם ירדן המחיר גבוה ממה שימכרו בארץ, ומתברר כי המחיר באירופה גם גבוה מהארץ.


בוז'י

 

מתברר כי שוב עשו על בוז'י סיבוב וזה הכניס את העבודה לבוקה ומבולקה. אבל בכל מקרה מפלגת  עבודה מאבדת את דרכה, כי כל זמן שהשמאל הקיצוני והפוסט ציוני חדר אל לב ליבה של מפלגת העבודה יש בה את הגורם שמושך את מפלגת העבודה אל קרקעית הפוליטיקה הישראלית בתוך הציבור היהודי.
השמאל הולך ומתכווץ ולכן הם השתלטו על מפלגת השלטון לשעבר. יונה, שפיר, שלי, כל אלה לא קשורים לתנועת העבודה. הבעיה שבעבודה מי שמבינים את הבעיה לא מטפלים ולא  נלחמים על הבית שלהם. יתר על כן, צעירי מפלגת העבודה יצאו לשיתוף פעולה עם מפלגת  הלייבור האנגלית כאשר בראשה נבחר לעמוד מנהיג אנטישמי בכל רמה.

פשוט העבודה הופכת במהירות לאבודה.


ניר ברקת

 

נראה כי אראל מרגלית וניר ברקת מתחרים מי ינהל קמפיין יותר יוקרתי, מי ישפוך יותר כסף.

הם סבורים שהם יקנו את הבוחרים אך אין ספק כי ניר ברקת בינתיים עובר בגדול את מרגלית. הערכות בליכוד הן, כי כמות הכסף הנשפך ע"י ניר ברקת מתקרב למיליון שקל בחודש. השבוע לקחו רעיון של צעירים ירושלים עשו אירוע של סליחות כלומר המושג של סליחות הפך להיות גנוב , אז איזה סליחות אלו; ונעשה אירוע גדול.

יום לפני הסליחות של ברקת היה אירוע צנוע במרכז מורשת בגין שם ראית את כל מרכיבי סניף ירושלים לדורותיהם: על ההזמנה של האירוע נכתב מאיר תורגמן וחיים ביבס; ברקת כלל לא הוזמן.

ומי נכנס בהפתעה לאירוע? ניר ברקת. זאת כבר הפכה להיות שיטה, ברקת לא מוזמן אך מזמין את עצמו. וכן מיד אחרי הפרסום הזה תצא הודעה כי הוא הוזמן ע"י קטי, ועוד נראה כיצד היא מכריחה את מורשת בגין להוציא הודעה שהם הזמינו את ניר.


כישלונו של ברקת בירושלים

 

עוד ידובר רבות על הפער בין יחסי ציבור לנתונים בירושלים.
שימו לב, ב 2015 נטשו את ירושלים 17,528 יהודים ונכנסו אליה 9,904 בלבד, מינוס של 7,624 יהודים. במהלך שנות כהונתו של ברקת מספר הנוטשים מתקרב לכ 50 אלף (!!!) יהודים.
אלו הנתונים שעוד ידובר בהם רבות, נתונים שיסבירו את התהום שבין יחסי ציבור לבין מציאות.


מתי ועידה חדשה

 

מיד אחרי החגים תעלה על שולחן בית הדין עתירה לקיום ועידה חדשה.  עתירה זאת נמצאת על שולחן בבית הדין כבר חודשים רבים אבל כפי הנראה אם לא יגיעו להסכמה בית הדין יאלץ לפסוק. והיה וימשיך למרוח זמן נראה את העותרים פונים לבית משפט חיצוני.

מהלך של יציאה לבית משפט חיצוני עלול להביא את התנועה לוועידה חדשה כבר ב 2017.
יתר על כן, יש בדרך עתירה נוספת לבחירה בנפרד של חברי מועצת הסניף. הרי הוויכוח מתי הסתיימה הוועידה והחל המרכז לא קשור למועצות הסניפים. במצב שבו נדחות הבחירות לוועידה אין זה אומר שנדחות הבחירות למועצות הסניפים. על כן, בלי קשר לתאריך של הבחירות לוועידה חדשה, יש סיכוי רב שבקרוב תוגש עתירה לקיום בחירות למועצות הסניפים ב 2017.


אין חדש תחת השמש ברמת גן

 

רמת היא גן עיר ללא הפסקה של שחיתות. מתברר כי אחרי עידן צבי בר הייתה צפייה שמנהל בית ספר יביא לעירייה יושרה אבל מתברר כי העיר מתנהלת כמו בעידן צבי בר, פרשיה רודפת פרשיה  .


הבחירות בארה"ב

 

טראמפ נראה אבוד בשל מספר פרשיות מביכות מהעבר,  אך אחרי גם בסקרים בריטניה תומכי ההיפרדות מהאיחוד האירופי נראו אבודים. כאשר הכל צפו שבבריטניה לא יצביעו על הפרדות מאירופה התברר כי הסקרים טעו בגדול. כרגע נראה כי קלינטון מובילה בבטחה אל הבית הלב,ן אך הכל עוד צפוי בחודש הקרוב. ללא ספק זאת אחת ממערכות הבחירות המסובכת ביותר שבה כל מספר זוכה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שלי בחסות השטאטל החרדי

אריק זיו ויזר

שטייניץ תתעורר אנחנו מפלגה חברתית

אריק זיו ויזר

צדק חברתי מבית החבובות !

אריק זיו ויזר

הוא פשוט צריך ליהנות מהרגע

אריק זיו ויזר

היכן הופיע יועץ הסתרים של נתניהו? – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

מי שלא רצה את ליאון ראש עיר יקבל אותו ………..

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן