26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

הבשורה על פי סער – יומן פוליטי – אריק זיו

סער הולך לכיכר,ועידה בפברואר,לבני בורחת מאחריות, יואל חסון שם בכיס הקטן את בר און השחצן, נצרת עלית שכחו אותה בגליל. הבשורה על פי סער

גורמי שמאל קיצוני בתקשורת ינסו להציג את גדעון סער כעלה התאנה של הפסטיבל הפוליטי לזכרו של רבין. מאז הירצחו של רבין ז”ל היו מארגני הפסטיבל בראש המסיתים כנגד המחנה הלאומי. הם השתמשו במרדכי ב – 1998 ובלבני ב – 2005 והבא בתור זהו גדעון סער מבכירי הליכוד. מעניין לראות את תגובתם של מארגני הפסטיבל במידה ויעמוד סער על הבמה יסביר וינמק מדוע החזון של 2 מדינות הוא אינו חזון אלה ביזיון הציונות. מאז ותמיד השמאל מתייחס למדינת ישראל כמו אל אמבה. בתחילה הם ויתרו על עבר הירדן, עכשיו הם מותרים על יהודה ושומרון והשלב הבא מתאים שיתקיים בשיאו בתל אביב כך יוכלו לדקלם את שתי גדות ……………….לירקון.
אז גדעון : קיבלת במה, נצל אותה והסבר מדוע בין הים לירדן יש מקום רק למדינה אחת .

לקראת הוועידה
השבוע נפל הפור. גם מקורביו של ראש הממשלה הבינו כי ועידה תתקיים בפברואר הקרוב. הקפדה על החוקה תחייב את קיום הועידה וכך כל החלומות של שלום שלמה והשר כ”ץ על שהמפקד והועידה יתקיימו בעוד שנתיים נמוגו. כך אנו לפני ועידה בפברואר.

ציפי לבני
ראינו השבוע כיצד לבני תוקפת את ממשלת ישראל. כן, זאת אותה לבני שהייתה שותפה לכל ממשלות הנפל של השנים האחרונות. למשל : אי הפתרונות לבצורת היו בתקופת כהונתה כשרה בממשלה. בנוסף, היא הייתה אחראית לגרוש יהודים ולעוד שתי מלחמות. השיא החוצפה הייתה כשלבני חתרה תחת אלמרט במשא ומתן לשלום.
אולמרט
מי שהוביל את השינוי של מנהיג שבא מהימין וחתך שמאלה הוא אולמרט. כזכור הוא היה הלפיד של שרון בכל התהליך.
כיום אולמרט מופיע בקמפוסים בארה”ב וחוטף קיתונות שמובלות על ידי השמאל והחברים של מר”צ וקדימה. כך קיים ארגון יהודי חדש שמאלני המתחרה באייפ”ק. זהו ארגון שככל הנראה הוקם על ידי יועציו של אובמה ובראשם רם עמנואל. מתברר כי בארגון יושבים חברים שתומכים בפלסטינים ואפילו באירן.

רוני בר און
רוני הפריע לנאומו של יו”ר הכנסת. זהו אותו רוני בריוני שמכר את חבריו לכנופיית שלטון החוק. הוא שהצביע פעמיים לא הועמד לדין. מדוע ? כי הפך לשמאלן קיצוני. זהו אותו רוני שהשמיץ את לבני כאשר רצה להיות שר בממשלת אולמרט. מה הפריע לו שרובי שם מראה מול פני הבולדוג שלו והזכיר לו שהוא בר און מכר את נשמתו. זהו רוני שחצני שאינו מתפקד כח”כ. פשוט קטן עליו. הוא רוצה להיות שר – נקווה שרק ירצה להמשיך להיות.

כאשר אתה משווה את רוני לח”כ אחר מקדימה ולמשל יואל חסון, אין מה להשוות. יואל, הגם שבליכודניק לא מחבבים אותו בלשון המעטה, שם את רוני בכיס הקטן. יואל פועל ופעיל, רוני אינו מסוגל לתפקד כחבר כנסת מהשורה.

נצרת עלית
מתברר כי ממשלת ישראל הרימה ידיים ומוותרת על העיר היהודית. הממשלה הולכת להחליט כי נצרת לא תקבל מעמד של אזור עימות. גם כך יש פיחות במעמד העיר וכך המדינה הולכת להחליש את העיר, לעיר נצרת עלית אין עתיד.

מצודת זאב
גם השבוע לא נרשמו פעילות של צעירים ונשים.אנחנו ממשיכים להתריע.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אדלר : בוז’י נראה כמו מחזיק מפתחות של לבני

אריק זיו ויזר

בשחצנות לא משקמים כלכלה – יומן פוליטי – אריק זיו

אריק זיו ויזר

תקשורת מדממת

אריק זיו ויזר

המנדט ה 48

אריק זיו ויזר

סער אל תלך במתווה ליברמן

אריק זיו ויזר

הליכוד מחכה לגל הירש

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן