16.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
באנר ראשי הכנסת

הבשורה על פי כץ

לא, הפעם לא מדובר בישראל כץ או בחיים כץ, שניים ממנהיגי הליכוד, מדובר בח"כ אופיר כץ ותודות לבשורת הבריאות לפריפריה שהוא מביא הליכוד יכול לעלות הרבה יותר

יש לנו מערכת בריאות טובה. היא לא מושלמת אבל היא טובה. די אם נביט על מדדים בינלאומיים אובייקטיבים ועל תוחלת החיים בישראל על מנת להבין שהמצב טוב, לעיתים נפלא בסוגיות מסוימות, אך סובל מפגמים בסוגיות אחרות.

 

אחת מהן היא הפערים ברפואה בין הפריפריה למרכז. זוהי לא אשמת הליכוד. הפערים הללו היו קיימים מאז ומעולם. ממשלות הליכוד גם השקיעו הון על מנת לצמצם את הפערים אך עדיין לא הגענו, אם נשים יד על הלב, למציאות הרצויה.

לפיכך, מעקב אחרי ח"כ אופיר כץ מראה שאת המסילה הראשונה לצמצום הפערים הוא יסלול מאוד בקרוב. בנאום ההשבעה המרגש שלו הוא סיפר את סיפור המשפחה המופלא אך גם עמד על הפערים ועל הדרך לצמצמם ואיך הוא יעשה זאת.

 

מתוך נאום ההשבעה :

 

"סבא וסבתא מעיראק ומבוקרשט לא הכירו האחד את השני עד שילדיהם לא נפגשו בארץ ישראל. הם לא נראו אותו הדבר, הם לא דיברו אותה השפה אבל היה להם סיפור אחד עתיק משותף שנקרא העם היהודי והיה להם סיפור אחד עתידי, סיפור ישראלי.
אני ומשפחתי הם אותו תוצר של הסיפור הישראלי הזה, כמוהו וכמוני יש עוד רבים בישראל.

בנערותי, בשנת המהפך של 1996, התנדבתי לתנועת הליכוד עליה גדלתי ובה אני חבר מגיל 19. נפעמתי כאשר ראיתי את ניצחון הליכוד ונתניהו בבחירות הללו ולא האמנתי שיבוא יום ואעבוד לצדו, שלא לדבר על כך שאהיה חבר כנסת ברשימת הליכוד בהנהגתו, אבל ישראל היא ארץ הסיפורים האפשריים, הסיפורים שכל ילד יכול להגשים אם ירצה ואם יקבל את הסיוע הנכון. זהו הסיפור שלנו, זה הסיפור הישראלי.

במהלך התפקידים שעברתי, עבדתי רבות עם הציבור. ראיתי שאפשר לשנות, לעזור ולסייע דרך אותם תפקידים והחלטתי לכתוב פרק נוסף בסיפור הישראלי שלי ולהתמודד לתפקיד חבר כנסת בסיעת הליכוד במחוז הגליל והעמקים, ולשמחתי נבחרתי. כאן המקום להודות לחברי הליכוד שנתנו בי את אמונם.

בחודשים האחרונים אני נפגש עם רופאים, ועם מנהלי בתי החולים בדרום ובצפון, ופשוט נדהם מההבדל בין שירותי הבריאות הניתנים בפריפריה לבין אלו הניתנים במרכז.

הנתונים לא משקרים: בסופו של יום תוחלת החיים של תושבי הפריפריה, נמוכה משמעותית לעומת תל אביב והמרכז.
בכל פרמטר אפשרי הצפון והדרום סוגרים את הרשימה.
את הנתונים האלה באתי לשנות ואני מתכוון להשקיע את כל מרצי על מנת לשנות את המשוואה הלא תיאמן הזאת. ממשלת ישראל עשתה בשנים האחרונות צעדים חשובים על מנת לסגור את הפערים, ואני מתכוון להמשיך ביתר שאת את המהלך לצמצום פערי שירותי הבריאות בין תושבי הפריפריה למרכז.

והנה אני, הנכד של צ'חלה וכרמלה , בן עפולה, עומד כאן לפניכם בכנסת ישראל ונואם בעברית בקול רם וללא פחד. זה הניצחון הפרטי של סביי וסבתותיי.
זה הניצחון של עם ישראל, זה הניצחון של הסיפור הישראלי".

 

עקבו אחרי ח"כ כץ בפייסבוק 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שאמה מעמיד את זועבי לדין

אריק זיו ויזר

האם ועדת השרים לחקיקה תסלוק את חברות האשראי

אריק זיו ויזר

שאמה מחפש דרכים יצירתיות להקל בהעלאת מחירי הגז

אלי חזן

הבטחנו "ירושלים אחת" – אבל לא קיימנו

אריק זיו ויזר

ריבלין לקרטר: הציבור בישראל רואה בכם תומכים בחמאס

אריק זיו ויזר

לוי וגלנט – ידידות מופלאה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן