22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

הבית היהודי והליכוד – שתי המפלגות של הציבור הדתי-לאומי

נפתלי בנט לא מתכוון להיות ראש מפלגה מגזרית הנהנית מהטבות על חשבון הציבור הכללי, נפתלי בנט מתיימר לרשת את הליכוד כמפלגת המחנה הלאומי.

זאת הסיבה שהוא משקיע במטה החילוני של הבית היהודי, המטרה היא ליצור תחליף בדמות הליכוד.

אבל זה לא נגמר בזה, בנט משקיע בלהעביר אליו גורמים המזוהים עם הליכוד, עד כדי
כך שפעילים בבית היהודי מתלוננים שבנט מעדיף לקדם ליכודניקים על חשבונם.

קחו לדוגמא את רפי טרבלסי, פעיל צעיר נמרץ מטבריה שעבר מהליכוד לבית היהודי.

קחו לדוגמא את היועץ המשפטי של סיעת הבית היהודי, עו"ד גיל ברינגר שהוא גם פעיל ב"צוות כנסת" של הבית היהודי: כדאי מאוד לדעת שגיל ברינגר הוא חבר וועידת הליכוד, וזה מדהים, בשעה שהוא חבר מוסדות בליכוד הוא ממלא תפקידים בבית היהודי שמטרתם לסייע להם, בין היתר, לנצח את הליכוד.

אבל זהו רק קצה הקרחון, הקרחון האמתי נמצא בליכוד מזה עשור, בדמות השתלטות של קבוצות דתיות לאומיות על מוקדי הכוח בליכוד, כשבבחירות האחרונות הם גם קבעו את אופי רשימת הליכוד בשעה שרוב מתפקדיהם כלל לא הצביע לליכוד.

לאחר הבחירות האחרונות הסתבר שכ- 2,800 מתפקדי ליכוד היו מתפקדים באותה העת בבית היהודי, וביישוב כמו שילה, יישובם של שבח שטרן ונתן אנגלסמן, הצביעו לליכוד 127 למרות שיש שם 321 מתפקדים.

בשעה ששטרן את אנגלסמן מתישים את הליכוד בעתירות וצוברים כוח בתנועה, מסתבר שבמקביל המתפקדים שלהם גם לא מצביעים ליכוד.

ניתן לומר היום, שלמתנחלים, שאחת ממנהיגותיהם היא אורית סטרוק, יש לא בית מפלגתי אחד, אלא שני בתים, אחד הוא שלהם, הבית היהודי, ובשני הם כבר עושים בשלהם, בליכוד, זאת הסיבה שליכודניקים רבים כבר לא מרגישים שהליכוד הוא בית בשבילם.

לכן כה סמלית התמונה שיצרתי:

שתי מפלגות הן, זאת שלנו, זאת גם כן.

והשאלה הנצחית עולה שוב: מתי הליכוד יתעורר???

 

זו התגובה של עו"ד גיל ברינגר לכל הנקודות שהעלית. אבקש שתתפרסם במלואה כפי שמחייבים כללי האתיקה וחוק איסור לשון הרע: "אני חבר ליכוד מזה שנים רבות ובמקביל משמש כמרצה באקדמיה וכעורך דין המספק שירות משפטי ללקוחות רבים. להערכתי לא כל לקוחותיי מצביעי ליכוד. בין לקוחותיי ניתן למצוא אף את סיעת הבית היהודי לה אני מספק ייעוץ משפטי בתחום החקיקה. איני פעיל ב"צוות כנסת" של סיעת הבית היהודי, אבל בהזדמנות אחת ויחידה התבקשתי ע"י ראש הצוות להעביר לחבריו הרצאה על הליכי החקיקה בכנסת. כמרצה וכאיש מקצוע בתחום החקיקה – שמחתי להיענות לבקשה



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מי צריך את החפץ הזה? /מאת ויטלי – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

סניף עפולה מקבל את השנה החדשה

אריק זיו ויזר

האור המסורתי של שטייניץ שולב היטב עם האור של אדלשטיין

אריק זיו ויזר

רק פריימריז הדרך הנכונה/מתפקד אלמוני

החגיגה של איציק דדוש

אריק זיו ויזר

האם הליכוד חוזר לשלטון?/אורי בורובסקי יועץ רוה"מ לענייני ערבים (לשעבר)

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן