33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

הבחירות לצעירים : רשמים מתוך מטה אקוניס

הבחירות למוסדות צעירי הליכוד שנקבעו לאחרונה, לאחר כ-10 שנים בהן לא התקיימו בחירות, מביאות איתן משב רוח רענן שסוחף את כולנו בימים האחרונים.

 

מסע הבחירות אשר החל באופן רשמי בשבוע שעבר מראה את העוצמה והיכולות של כל מתמודד.  הוא מאפשר לנו הבוחרים והצופים מהצד להכיר טוב יותר את דור המנהיגים הבא של תנועת הליכוד בין היתר ע”י הצורה שבה כל מתמודד בוחר להציג עצמו בפנינו, להרחיב על עשייתו ומטרותיו לתקופת כהונתו כיושב ראש הצעירים.

מרביתנו, לפחות אלו המתעניינים יותר, מכירים היטב את השואפים לתפקיד הנחשק. למרות זאת מאז תחילתה הרשמית של תקופת הבחירות בולט בצורה ניכרת מתמודד אחד.

 

מטה הבחירות של עומרי אקוניס וצוות הצעירים שתומכים בו לאורך הדרך צבעו את קירות הרשתות החברתיות. מחזה מסוג זה לא נראה במחוזותינו שנים רבות ומביא איתו תקווה חדשה לעתיד התנועה. במיוחד התרשמנו לטובה מהמסרים החדים, מתדירותם הגבוהה ומכמות התומכים והפעילים. ניתן לומר בפה מלא שעומרי נמצא בכל מקום. הקמפיין המוצלח הביא לתשומת ליבנו את הפעילויות הרבות מאוד אשר יזם עומרי עם החברים הצעירים ברחבי הארץ כולה בשנים האחרונות.

 

אולם הדבר המרכזי בקמפיין של עומרי הוא הצגת פני תומכיו . מנהלי הקמפיין בחרו להביא לקדמת הבמה את הצעירים עצמם וכבר מתחילת מסע הבחירות מאות צעירים בחרו להביע את תמיכתם בכך שהעלו תמונות עם הכיתוב ״גם אני תומך בעומרי אקוניס״ . דבר נוסף שמעיד על עוצמה היה כנס פתיחת הקמפיין של עומרי אשר התקיים ב 27 לאוקטובר בפאב המילגרו בחיפה. הכנס הפתיע רבים, שכן דמויות בכירות יותר בתנועת הליכוד מתקשות למשוך מאזינים צעירים לכנסים במעמדם ואילו כאן, דמות צעירה ממלאת אולם עד אפס מקום בקהל צעיר בלבד, דבר אשר לא נראה שנים בתנועה. ההתלהבות של הצעירים מעוררת בפעילי השטח את הגאווה של פעם ומחזירה רבים מאיתנו לימי הזוהר של מוסד צעירי הליכוד אשר היה גוף מכובד,מקור לכוח, עוצמה גאווה ואידיאולוגיה.

 

ממטה הבחירות של עומרי נמסר שהבחירה לפתוח את מסע הבחירות דווקא בצפון באה להדגיש את מחויבותו של עומרי לצעירי הארץ כולה ואת נכונותו ומחויבותו לצפון והפריפריה.

אנו מקווים שהכוחות אשר התעוררו כאן ימשיכו לפעול ולהשפיע לטובת עם ישראל ותנועת הליכוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר חיים כץ: אם לא אביא תוצאות – אני אשם

אריאל אילוז

כאוס בועידת הצעירים: שרים וח”כים נטשו בזעם את האולם

אריק זיו ויזר

פוקדים צעירים לליכוד בנס ציונה

אריק זיו ויזר

לאחר 15 שנים יש בכיר בהתאחדות הסטודנטים מהליכוד !

אריק זיו ויזר

האביב של צעירי הליכוד

אלי חזן

צעירי הליכוד זוכרים את חללי אלטלנה

אלי חזן
דילוג לתוכן