11.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

הבחירות לכנסת ה-22: מערכת בחירות כפי שמעולם לא הכרתם

הבחירות הקרבות לכנסתה-22 יהיו שונות מהותית באסטרטגיות בה ינקטו המפלגות השונות ויועצי התקשורת שכבר במערכת הבחירות הקודמת איבדו הממלכתיות שבהן, וכיום כל האמצעים כשרים מבחינת המפלגות השונות. עידן הניו-מדיה והרשתות החברתיות שינו את כללי המשחק ואת אופן העברת המידע לקהל הבוחרים הפוטנציאלי שרווי במסרים מאמצעים שונים ומפלגות שונות. התכנים הפכו להיות מידיים, צבעוניים, בועטים ולעיתים חסרי רחמים כלפי היריבים, כאשר המתמודדים ירבו במסרים צבעוניים כדי לשבות את ליבו של הבוחר, בפעם השנייה באותה השנה, משחק פוליטי ותקשורתי חדש שלא היה עד היום במדינת ישראל.

המערכת הפוליטית הנוכחית בועטת בחוזקה בעיקר בקרבות הפנים-מפלגתיים, שלאחר הכישלונות והאכזבות ממערכת הבחירות הקודמת צריכים לחשוב על שינוי מהותי או על זכות הקיום המפלגתית שלהם. במערכת הבחירות הנוכחית מפלגות רבות, בעיקר הקטנות מבניהן, יצטרכו לחשוב האם להתמודד בבחירות תוך סיכון שלא לעבור את אחוז החסימה, או להתאחד עם מפלגות אחרות בכדי להגדיל את כוחן האלקטורלי, שברור מאליו שבבחירות הללו הציבור יבחר במפלגות הגדולות ולא יעניק את קולו עוד למפלגות שבקושי עוברות את אחוז החסימה.

המפלגות השונות יבצעו מעתה מערכת "רכישות" פוליטיות בכדי להגדיל את כוחן ויהיו צריכות לנתב את דרכן באופן מחושב בפעם השנייה השנה, בכדי להגדיל את קולות הציבור שכבר איננו כל כך פראייר. המפלגות יצטרכו לחבוט, להשתמש בתקשורת ולהעביר בה מסרים מידיים, מהירים, קצרים ובמגוון רחב של אמצעי תקשורת, שצריכים להתחרות אל מול מסרים מקבילים על דעת הקהל. מערכת הבחירות החדשה זקוקה למערכת משומנת היטב שתפעיל את המערכת הזו מסביב לשעון, ושדווקא בעידן הרשתות החברתיות מצריכה תשומת לב יתרה ופעילות הסברתית ותדמיתית במספר רב של ערוצים במקביל. המפלגות הקטנות יצטרכו לחשב מסלול מחדש והגדולות יצטרכו להפגין יותר פלפל במסרים, בחזות הגרפית ובדרך האסטרטגית שלהם, שנראית לאחרונה כבטוחה ומנומנמת מאוד, אך האמת ששום דבר לא בטוח ואלו הבחירות שיכולות לשנות את פני הפוליטיקה הישראלית.

'לסקר את יעקב', חברה צעירה, רעננה ויצירתית בעלת ניסיון רב בשיווק ויחסי ציבור במדיה, יודעת כיצד לממש את הפוטנציאל הרב הגלום בערוצי התקשורת השונים ולשלב אותם בקמפיין האסטרטגי-פוליטי של המפלגות השונות ולתרגמן לתוצאות מהירות. החברה מתאימה את עצמה למפלגה באמצעות חדשנות וכלים שמחוללים שינוי בזמן קצר ויוצרים תדמית חיובית שמובילה ליתרון והעדפה. "מועמד ופוליטיקאי שידע לנצל לזכותו את הרשתות החברתיות וכלי התקשורת השונים, יזכה להעדפה ברורה על פני מועמדים אחרים ובכך דרכו תהיה סלולה לניצחון", מסביר עדי לסקר, מנכ"ל משותף בחברה.

"ברגע שמחליטים לצאת לדרך, אנו בונים את הקמפיין האסטרטגי המתאים ביותר למפלגה ולפוליטיקאי ויוצאים לדרך שדוגלת בתקשורת חיובית ותוססת. על המפלגות השונות להתעורר וליצור חשיפה משמעותית בזמן קצר. הדרך להצלחה מחייבת התמדה, סבלנות ומוכנות להפתעות שעלולות להתרחש. מועמד ופוליטיקאי שמוכנים להשקיע את זמנם וחייהם למען האחר, הם מתנה לציבור הישראלי וראויים לכל הערכה, ואנחנו בחברה רק נותנים להם את העטיפה שתהפוך אותם להיות יותר אטרקטיביים ומושכים".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לא יהיה כלום

חיים פוזן

נפתח מושב החורף של הכנסת; נתניהו: "פתאום אין מחדל בלקסיקון"

מערכת ליכודניק

אלי ארביב מועמד הליכוד למחוז מישור החוף בליכוד .

אריק זיו ויזר

כ- 550 איש הגיעו למימונה המסורתית של קובי ומירי נבון

אריק זיו ויזר

ביי שלי

אריק זיו ויזר

הטרמפיסט מערד

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן