32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סקירת אתרי אקטואליה

הארץ של שר החינוך גדעון סער

איך יודעים ששר החינוך גדעון סער ביצע מעשה לאומי טוב ? קוראים את הדיווח והביקורת בעיתון "הארץ"

 

שאילתא דחופה שהוגשה היום אל שר החינוך גדעון סער במליאת הכנסת על הרחבת ביקורי תלמידים בחברון ובמערת המכפלה זכתה למענה חד של השר. יורחבו הסיורים לחברון. בעיתון הארץ ממשיכים לעקם את האף והדבר דווח בהרחבה. חייבים לשים לב כי כל אימת ששר החינוך מקדם מדיניות לאומית המחברת את התלמידים לשורשים עומד "הארץ" על שתי רגליו האחוריות. ואולם, חייבים לציין לטובה את הארץ. ממש כך. לעיתון יש מדיניות אידיאולוגית ברורה והוא לא מסתתר מאחורי אינטרסים עלומים. 

שר החינוך הבהיר כי לאחר שנה של ביצוע הפיילוט, בכוונתו לפעול להרחבת התוכנית "ביקורים בארץ אבות" מעבר למחוז ירושלים, כך שיתאפשר לבתי הספר מכל בארץ להשתתף בה.

"ההיענות ליציאה לסיורים עד כה היא גבוהה, והיא נעשית על ידי בחירת בתי הספר המעוניינים בכך", אמר סער. "יישוב יהודי התקיים בחברון במשך כל השנים, גם כאשר עם ישראל היה בגלות. על פי אמונתנו, יהודים תמיד יחיו בחברון. אסור שתיווצר אשליה בקרב הערבים שניתן יהיה לעקור את היהודים מחברון".

לכתבה מעיתון "הארץ" לחצו כאן 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בגין על פי "הארץ"

אלי חזן

"מימון השמאל הקיצוני פוגע בישראל וגם באירופה"

אלי חזן

שתיקת הצבועים

אריק זיו ויזר

על שנאה עצמית, וסיפורו הלא-יאומן של הקולנוע הישראלי/ מאת ד"ר גיא בכור

אריק זיו ויזר

"שמיים פתוחים זו רק ההתחלה"

אלי חזן

מה מפריע לרזי בגלי צה"ל.

אלי חזן
דילוג לתוכן